بیوگرافی حمید صفت در هفت سر اژدها

با بیوگرافی حمید صفت در هفت سر اژدها در این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش اینتیتر، سریال هفت سر اژدها به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما ساعت ۱۹ هر شب پخش می شود. حمید صفت، رپر معروفی که پدرخوانده خود را به قتل رساند در این سریال بازی می کند. در این مطلب با بیوگرافی حمید صفت در هفت سر اژدها آشنا می شویم.

بیوگرافی حمید صفت

حمیدرضا امیری صفت معروف به حمید صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ خواننده، ترانه‌نویس و رپر اهل ایران است.

پدر و مادر حمید صفت در زمان کودکی او از هم جدا شدند. سال ۱۳۸۴ و پس از جدایی مادر حمید صفت با مردی به نام هوشنگ ازدواج کرد و به آلمان نقل مکان کردند.

در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ بود که حمید صفت به قتل شوهر مادرش اعتراف کرد.براساس اظهارات او ناپدری‌ اش مردی تندخو بوده و مدام مادرش را کتک می‌ زده‌ است. وی پس از بازداشت به زندان رجایی‌شهر بند زندانیان اعدامی انتقال یافت. پزشکی قانونی اعلام کرده‌ بود که پدرخوانده حمید صفت به دلیل «خون‌ریزی و آسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت به آهیانهٔ راست متوفا» فوت کرده‌است.

وی در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۹۷ با وثیقهٔ ۶۰۰ میلیون تومانی آزاد شد. کمیسیون ۷ نفره پزشکی قانونی در گزارش خود ۵۰ درصد علت مرگ مقتول را بیماری وی اعلام کرده‌است.

حکم قصاص حمید صفت

حمید صفت، رپر مشهور ایرانی در ارتباط با پرونده قتل پدرخوانده خود در روز دوشنبه، ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۹ بازداشت و به زندان رجایی‌ شهر کرج فرستاده شد. دادگاه رسیدگی به اتهامات او در ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در شعبه دهم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی راسخ برگزار شده و به قصاص محکوم و در زندان رجایی‌شهر کرج محبوس شد.

حکم برائت از قتل عمد حمید صفت

پس از اعلام حکم قصاص، وکلای حمید صفت درخواست فرجام خواهی دادند که این درخواست در سال ۱۴۰۰ از سوی دیوان عالی کشور پذیرفته شد و اتهام قتل عمد و حکم قصاص نقض شد. پس از آن حمید صفت دوباره محاکمه شد. صفت در روز ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰ از زندان با وثیقه ۱ میلیارد تومانی آزاد شد.

بازیگری حمید صفت

حمید صفت به تازگی وارد عرصه بازیگری شده و در سریال هفت سر اژدها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که به مناسبت ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می شود به ایفای نقش پرداخته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.