تاثیر تغییر ساعات اداری بر ترافیک تهران

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تغییر ساعات اداری در شهر تهران باعث ترافیک سنگین از ساعت ۱۵ به بعد شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از صدا و سیما، سرهنگ مجید رنجبر گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از وضعیت معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح دوشنبه هفتم شهریور ماه ۱۴۰۱ صورت پذیرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای تردد‌ها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از ستاری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از تیموری دارای ترافیک است.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان نهم دی و خیابان جانبازان دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ رنجبر افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

وی گفت: با بررسی و تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته در روز‌های گذشته، تغییر ساعات اداری در شهر تهران از ابتدای صبح تا ساعت ۱۰ – ۱۱ تغییر خاصی نکرده، ولی در بین روز بعد از ظهر‌ها به واسطه تعطیلی ادارات از ساعت ۱۵ به بعد و همزمانی آن با رهایی طرح ترافیک، به یک باره به حجم ترافیک اضافه شده و قاعدتا باعث افزایش تردد‌ها و ترافیک در سطح معابر تهران هستیم و باعث ترافیک سنگین در سطح معابر شده است.

سرهنگ رنجبر به شهروندان توصیه کرد: صبح‌ها زودتر حرکت کنند و تا ساعت ۱۰ – ۱۱ با مدیریت موثر سفر به کار‌های اداری خود بپردازند و از تردد با خودرو‌های تک سرنشین خودداری نمایند.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ همچنین به شهروندان توصیه کرد که بعدازظهر‌ها هم شهروندان با استفاده از حمل و نقل عمومی مخصوصا مترو در سطح شهر تردد کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.