تاریخ اکران فیلم اره ۱۱ اعلام شد

شرکت لاینزگیت با انتشار پست جدیدی در اینستاگرام از تاریخ اکران فیلم Saw XI پرده برداشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که طرفدارها باید منتظر یازدهمین قسمت از فیلم Saw (اره) باشند. حساب اینستاگرام Lionsgate تصویر جدیدی را منتشر کرد که درکنار رونمایی از تاریخ اکران فیلم Saw XI به نمایش عبارت تبلیغاتی «بازی ادامه دارد» می‌پردازد. این فیلم دلهره‌آور در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۳ (۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌رود، اما شرکت لاینزگیت هنوز کارگردان، نویسنده و بازیگرهای آن را معرفی نکرده است.

فیلم Saw X در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۲ (۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳) به نمایش درآمد و نه‌تنها با استقبال بسیاری از منتقدها مواجه شد، بلکه طرفدارهای زیادی را متحیر کرد. این فیلم با بودجه ۱۳ میلیون دلاری تولید شد و توانست ۱۰۷.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. کوین گرویترت، کارگردان فیلم Saw VI (اره ۶) سکان هدایت فیلم اره ۱۰ را در دست داشت و جاش استالبرگ، نویسنده فیلم Jigsaw (جیگساو) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد.

در خلاصه داستان فیلم Saw X می‌خوانیم: «جان کرامر ملقب‌به جیگساو به امید یافتن راهی برای درمان سرطان خود به مکزیک می‌رود، اما وقتی متوجه می‌شود کل قضیه درمان ساختگی بوده است، به‌سراغ گرفتن انتقام از تنها راهی می‌رود که می‌شناسد. همین قضیه پای تله‌های مرگبارش را به داستان باز می‌کند.» توبین بل، سینوو ماکودی لوند، استیون برند، مایکل بیچ، رناتا واکا، پالت هرناند، جاشوا اوکاموتو و اکتاویو هینوجوزا در این فیلم بازی کردند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.