تاریخ اکران فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس از دنیای جان ویک عقب افتاد

لاینزگیت تاریخ اکران چند فیلم خود را تغییر داده که در آن اکران فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس تا سال ۲۰۲۵ عقب افتاده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لاینزگیت برنامه اکران فیلم‌های آینده خود را به‌روزرسانی کرده است. لاینزگیت اعلام کرد که فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس دیگر قرار نیست در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) اکران شود و اکنون فیلم بالرین به‌عنوان اولین فیلم اسپین‌آف دنیای جان ویک اکنون با یک سال تأخیر برای اکران در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۵ (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Ballerina براساس ایده‌ای از چاد استاهلسکی، خالق مجموعه جان ویک ساخته می‌شود.

گفته می‌شود که استاهلسکی در حال کمک و همکاری با لن وایزمن، کارگردان فیلم برای فیلم‌برداری صحنه‌های اکشن جدید و اضافه است. همچنین فیلم The Crow با بازی بیل اسکاشگورد قرار است به‌جای فیلم Ballerina در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) اکران شود. همچنین خبر خوب دیگر این است که فیلم اکشن جدید و بدون نام گای ریچی با بازی هنری کویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس قرار است توسط لاینزگیت در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.

فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare، دیگر فیلم گای ریچی است که این فیلم اکشن در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. آنا د آرماس در نقش اصلی، کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین در نقش وینستون اسکات، لانس ردیک در نقش شارون، آنجلیکا هیوستون در نقش The Director، نورمن ریداس، کاتالینا ساندینو مورنو و گابریل بیرن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ballerina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اتفاقات فیلم Ballerina بین قسمت سوم و چهارم فیلم جان ویک جریان دارد و داستان یک بالرین قاتل را دنبال می‌کند که به شکار قاتلینی می‌پردازد که خانواده او را کشته‌اند. لن وایزمن، کارگردان مجموعه فیلم Underworld و فیلم Total Recall، وظیفه کارگردانی فیلم Ballerina را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum و امرالد فنل، نویسنده فیلم Promising Young Woman بوده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.