تاریخ برای مهدی قایدی تکرار شد؛ زخم کهنه جام ملت ها سر باز کرد!

تاریخ برای مهدی قایدی با تمام جزئیاتش در تیم ملی ایران برای این بازیکن دوباره تکرار شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، مهدی قایدی فراز و نشیب زیادی در دوران امیر قلعه نویی تجربه کرد و به هر ترتیبی که بود وارد فهرست مسافران قطر و راهی جام ملت‌های آسیا شد.

قرار بود باشو ذخیره محمد محبی باشد اما در بازی آخر قبل از شروع جام مقابل اندونزی دبل کرد تا خود را به ترکیب اصلی تحمیل کرده باشد. قایدی در دو بازی اول ایران در جام ملت‌های آسیا یکی از ۱۱ مرد اصلی ما بود و در هر دو مسابقه در همان نیمه اول گل زد. گل او به هنگ کنگ سه امتیازی و صعود ایران به دور بعد را مسجل کرد. بقیه‌اش را هم همه به خاطر داریم، در دو بازی آخر مقابل ژاپن و قطر اصلاً فرصت به قایدی نرسید تا بعد از جام خیلی از کارشناسان بابت نبودن او از قلعه نویی گلایه و انتقاد کنند. او در بازی رفت مقابل ترکمنستان به عنوان یار جانشین به میدان آمد و دوباره در بازی برگشت نوبت حضورش در ترکیب اصلی شد.

در پایان جام ملت‌ها و بنا به عرف رایج این تورنمنت‌ها کنفدراسیون اقدام به انتخاب تیم منتخب و بهترین‌ها کرد و در کمال تعجب از میان تمام ستاره‌های ایران تنها مهدی قایدی بود که چشم کارشناسان AFC را گرفت. او تنها نماینده ایران در تیم منتخب بهترین‌های جام شد، انتخابی که زمینه را برای انتقادات بیشتر از کادر فنی تیم ملی مهیا کرد اما هرچه بود، گذشت و حالا دوباره مهدی قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی زننده تک گل ایران آن هم در نیمه اول شد که در نهایت به سه امتیاز و صعود ایران انجامید.

و برای تکمیل این دژو یا تکرار تاریخ در پایان این مسابقه دوباره قایدی به عنوان ستاره زمین انتخاب شد! قایدی از سوی تیم فنی فیفا به عنوان بهترین بازیکن دیدار امشب تیم های ملی ایران و ترکمنستان انتخاب شد تا بار دیگر زخم کهنه انتقادها ناشی از نبودن او در جام ملت‌های آسیا باز شود!

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.