تاریخ همسان سازی بازنشستگان اعلام شد!

احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در حاشیه جلسه ارائه گزارش و ماموریت صندوق های بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکسان سازی حقوق بازنشستگان، منابع آن. در بودجه گنجانده شده و در جداول نهایی نیز سهم ۴۰ درصدی برای اجرا در سال جاری تصویب شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در حاشیه جلسه ارائه گزارش و ماموریت صندوق های بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکسان سازی حقوق بازنشستگان، منابع آن. در بودجه گنجانده شده و در جداول نهایی نیز سهم ۴۰ درصدی برای اجرا در سال جاری تصویب شده است.

وی بیان کرد: این موضوع برای بررسی به شورای نگهبان ارسال می شود و انشالله تا پایان اردیبهشت ماه نهایی می شود و از خرداد ماه اجرایی می شود. ۴۰ درصد افزایش است و در سال ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ دو مورد افزایش ۳۰ درصدی خواهیم داشت.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس تورم نیست، گفت: مجلس در این زمینه ورود اولیه داشته اما روزهای پایانی مجلس یازدهم است و اگر به آن نرسیده است. مجلس جدید بعد از ۱۶ خرداد در کمیسیون اجتماعی بررسی می شود. تبدیل شد.

نماینده مردم سرخس، فریمان و رضویه و احمدآباد مشهد تصریح کرد: آنچه اکنون مصوبه قانونی داریم، همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری ​​و کشوری است اما حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی در این زمینه پیگیری می شود. مجلس دوازدهم که مصوبه قانونی است و مبنای مجلس نرخ تورم است. و میزان تناسب توسط مجلس پیگیری خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.