تام کروز در فیلم جدید کارگردان The Revenant بازی می‌کند

تام کروز در فیلم جدیدی از الخاندرو گونسالس اینیاریتو، کارگردان فیلم The Revenant به ایفای نقش می‌پردازد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تام کروز، بازیگر فیلم Top Gun (تاپ گان) برای نقش‌آفرینی در فیلم جدید الخاندرو گونسالس اینیاریتو، کارگردان فیلم The Revenant (بازگشته) در نظر گرفته شده است.

رسانه ددلاین گزارش داد که تام کروز نقش اصلی نخستین فیلم انگلیسی-زبان الخاندرو گونسالس اینیاریتو پس از فیلم The Revenant محصول ۲۰۱۵ را بازی می‌کند. درحال‌حاضر شرکت‌های لجندری اینترتینمنت و برادران وارنر برای تولید این فیلم بی‌نام مذاکره می‌کنند. الخاندرو گونسالس اینیاریتو نه‌تنها سکان هدایت این فیلم را در دست می‌گیرد، بلکه به‌همراه سابینا برمن، الکساندر دینلاریس و نیکلاس گیاکوبونه فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورده است.

به‌نظر می‌رسد که این فیلم اولین پروژه مشترک تام کروز و شرکت Warner Bros پس از امضای قرارداد همکاری در ماه ژانویه ۲۰۲۴ باشد و این هنرپیشه به‌عنوان یکی از تهیه‌کننده‌های آن نیز فعالیت می‌کند. هنوز اطلاعاتی از فیلم‌نامه و مراحل تولید این فیلم بی‌نام در دست نیست. ظاهرا این فیلم دارای یک داستان بدیع از الخاندرو گونسالس اینیاریتو است و تام کروز اولین بازیگری بود که پس از ملاقات با این کارگردان قبول کرد تا در این فیلم به ایفای نقش بپردازد.

الخاندرو گونسالس اینیاریتو در طول این سال‌ها کارگردانی آثاری نظیر فیلم Birdman or The Unexpected Virtue of Ignorance (مرد پرنده‌ای یا فضیلت غیرمنتظرهٔ جهل)، فیلم Bardo, False Chronicle of a Handful of Truths (باردو، وقایع‌نگاری نادرست یک مشت حقیقت) و فیلم Biutiful (بیوتیفول) را نیز برعهده داشته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.