تجدید خاطره بعد ۹ سال؛ باز هم استقلال خوزستان، باز هم پرسپولیس، باز هم آزادی! | شوالیه سفیدپوش حریف میل به خواستن قرمزها نشد!

بازی جذاب هفته بیست و هشتم با پرسپولیس برای سرمربی استقلال خوزستان یادآور یک خاطره قدیمی بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، هفته ۲۸ لیگ برتر استقلال خوزستان در تهران دست به کار بزرگی زد و در نیمه اول با سه گل برتری مقابل پرسپولیس به رختکن رفت. تیمی که با ۲۲ امتیاز در منطقه خطر سقوط قرار داشت، دور برگشت بهترین فوتبال‌ها را ارائه کرده و کم نیستند فوتبال دوستانی که دوست ندارند این تیم به لیگ آزادگان سقوط کند.

استقلال خوزستان یکی از تیم‌های جامدار در لیگ برتر ماست. تیمی که در فصل پانزدهم اولین و تا امروز تنها قهرمان لیگ برتر شد که به لطف تفاضل گل جام قهرمانی را به خانه برد. در هفته آخر آن فصل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل راه آهن باید با اختلاف گل بالا پیروز می‌شد که نشد تا جام قهرمانی به اهواز برود.

آن روز سیروس پورموسوی به عنوان دستیار اول عبدالله ویسی روی نیمکت استقلال خوزستان بود و ۹ سال بعد به عنوان نفر اول ماموریت حفظ سهمیه این تیم در سطح اول فوتبال را داشت. تصاویری که از بازی خاطره انگیز ۹ سال قبل به جا مانده نشان می‌دهد که پورموسوی با پیراهن سفید چقدر امیدوار به نتیجه‌گیری تیمش بود…

و ۹ سال بعد او دوباره در ورزشگاه آزادی و زمانی که پای پرسپولیس در میان بود، امیدوارانه با پیراهن سفید به میدان آمد. تیمش بازی بسیار خوبی ارائه کرد، با سه گل پیش افتاد، رکوردها را شکست و امیدها برای بقای تیم خودش و قهرمانی دوباره رنگ آبی به حداکثر ممکن رسید اما در نهایت اسیر تجربه برتر پرسپولیسی‌ها و میل به خواستن آنها شد…

حالا استقلال خوزستان دو بازی دیگر پیش رو دارد و سیروس پورموسوی که قطعاً روز جمعه در ورزشگاه آزادی خیلی به یاد ۹ سال قبل بود، باید امیدوارتر از همیشه به بقا باشد. این درست که تیم خوزستانی بازی را باخت اما با نوع نمایش نشان داد که به هیچ عنوان شایسته سقوط نیست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.