تصمیم وحشتناک رباینده دختر قزوینی | جلوگیری از یک قتل عام مسلحانه

با تلاش کارآگاهان پلیس قزوین، عامل اصلی ربودن دختر ۲۲ ساله قزوینی دستگیر و فرد ربوده شده به آغوش خانواده خویش بازگشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از رکنا، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: روز ۷ اردیبهشت سال جاری در پی شکایت فردی مبنی بر فقدان دختر ۲۲ ساله‌اش، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی، در تاریخ ششم اردیبهشت ماه فرد مفقود شده از منزل خارج و دیگر به منزل مراجعت نکرده که پس از ۲۴ ساعت فردی ناشناس با خانواده وی تماس گرفته و پس از تهدید، درخواست مبلغ زیادی پول در ازای آزادی مورد مذکور داشته است.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی، تحقیقات جهت پیدایش فرد ربوده شده را آغاز کردند و در نهایت مشخص شد آدم‌ربا به همراه فرد ربوده شده ابتدا به سمت شمال کشور و سپس به سمت یکی از استان‌های غربی در حرکت هستند.

ابراهیمی عنوان کرد: با اقدامات فنی و رصد پلیسی مشخص شد آدم‌ربا به منظور دریافت پول قصد مراجعت به قزوین را دارد که عوامل پلیس آگاهی به محور تردد خودروی حامل گروگان و گروگانگیر اعزام شده و پس از شناسایی خودرو در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه، گروگانگیر را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه گروگان در سلامت کامل تحویل خانواده شد، خاطرنشان کرد: پس از بازجویی فنی پلیسی متهم به آدم‌ربایی اقرار کرده و بیان داشت که پس از ربودن فقدانی، با تهیه یک قبضه سلاح کمری قصد داشته در صورت تأمین نشدن پول برای آزادی فرد ربوده شده، گروگان و خانواده وی را به قتل برساند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با بیان اینکه با اقدام به موقع پلیس از وقوع یک قتل خانوادگی جلوگیری شده است، تأکید کرد: پلیس همواره در خدمتگزاری به مردم آماده است و با قاطعیت، اشرافیت و تسلط با این گونه اعمال مجرمانه به‌طور جدی و قاطعانه برخورد می‌کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.