تغییرات گلکسی s25 چشمگیر خواهد بود

سامسونگ پس از چند سال تغییرات لاک‌پشتی، احتمالاً در سری گلکسی S25 تغییراتی اساسی اعمال خواهد کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، سری گلکسی S24 ازنظر طراحی تغییرات زیادی درمقایسه‌با سری گلکسی S23 نداشت. سامسونگ چند سالی است که پرچم‌دارانش را دستخوش تغییرات انقلابی نمی‌کند؛ اما ظاهراً این موضوع برای سری گلکسی S25 صدق نمی‌کند و این گوشی‌ها قرار است با «تغییرات چشمگیر» همراه شوند.

یکی از افشاگران که ادعا می‌کند اطلاعاتش را از یکی از منابع داخلی سامسونگ به‌دست آورده، می‌گوید که سامسونگ در سری گلکسی S25 از نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی برای مدل پایه استفاده خواهد کرد (گلکسی S24 نمایشگر ۶٫۲ اینچ دارد). درحال‌حاضر، گلکسی S24 پلاس به نمایشگر ۶٫۷ اینچی و گلکسی S24 اولترا به نمایشگر ۶٫۸ اینچی مجهز هستند و احتمالاً در نسل بعد به نمایشگر بزرگ‌تری مجهز خواهند شد.

افزایش ابعاد نمایشگر و درنتیجه بزرگ‌ترشدن گوشی سامسونگ می‌تواند به استفاده از باتری و محفظه‌ی بخار بزرگ‌تر هم منجر شود. سامسونگ به‌خوبی می‌داند که استفاده از پردازنده‌ی پیشرفته و دوربین‌های باکیفیت و ویژگی‌های هوش مصنوعی اگر با طراحی جدید همراه نباشد، نمی‌تواند همه‌ی کاربران را برای خرید گوشی راضی کند.

زمان زیادی تا رونمایی گلکسی S25 باقی مانده است و فعلاً نمی‌توان با اطمینان درباره‌ی پرچم‌داران آینده‌ی سامسونگ صحبت کرد؛ اما بی‌شک شایعات زیادی درباره‌ی آن‌ها خواهیم شنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.