تغییر نام و تاریخ اکران فیلم مافیایی رابرت دنیرو

شرکت برادران وارنر از تغییر نام و تاریخ اکران فیلم مافیایی درام آتی رابرت دنیرو خبر داد که قبلا با نام The Wise Guys شناخته می‌شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر نه‌تنها نام فیلم مافیایی درام آتی رابرت دنیرو به کارگردانی بری لوینسون را تغییر داد، بلکه تاریخ اکران جدیدی را برای آن تعیین کرده است.

همان‌طور که رسانه The Hollywood Reporter گزارش داد، این فیلم قبلا با نام The Wise Guys (آدم‌های عاقل) شناخته می‌شد، اما اکنون به Alto Knights (شوالیه‌های آلتو) تغییر نام پیدا کرده است. برادران وارنر از تاریخ اکران این فیلم نیز پرده برداشت. این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده بود، اما اکنون با تأخیری چند ماهه در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) روی پرده نقره‌ای سینما می‌رود.

با اینکه بسیاری از فیلم‌ها به‌دلیل اعتصاب جاری SAG-AFTRA با تأخیر مواجه می‌شوند، اما رسانه هالیوود ریپورتر گزارش داد که تغییر تاریخ اکران فیلم Alto Knights با نقش‌آفرینی رابرت دنیرو ناشی از این اعتصاب نیست.

دبرا مسینگ و کاترین ناردوچی درکنار رابرت دنیرو در فیلم Alto Knights به ایفای نقش می‌پردازند. نیکولاس پیلگی فیلم‌نامه این فیلم را به رشته تحریر در می‌آورد و ایروین وینکلر و جیسون سوسنوف به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند. این فیلم ماجراهای دو تن از بدنام‌ترین رؤسای جرایم سازمان‌یافته شهر نیویورک با نام‌های فرانک کاستلو و ویتو جنوویزه را دنبال می‌کند که در تلاش برای رسیدن به قدرت وارد مسیرهای خطرناکی می‌شوند.

فیلم Alto Knights همکاری دیگری را برای بری لوینسون و رابرت دنیرو رقم می‌زند که در تولید سریال The Wizard of Lies (جادوگر دروغ‌ها) شبکه اچ‌بی‌اُ مشارکت داشتند. نکته جالب اینکه رابرت دنیرو برای ایفای نقش دو شخصیت اصلی فیلم آتی در نظر گرفته شده است، اما درحال‌حاضر نمی‌دانیم که این کار به چه شکلی انجام خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.