تمدید انیمیشن Castlevania: Nocturne برای فصل دوم توسط نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه به شکل رسمی از تمدید انیمیشن Castlevania: Nocturne برای فصل دوم خبر داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، اوایل این ماه بود که فصل اول انیمیشن Castlevania: Nocturne از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار بگیرد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ماجراجویی ریکتر بلمونت و گروهش در دنیای انیمیشن Castlevania ادامه خواهد داشت. نتفلیکس با انتشار یک تیزر رسما اعلام کرد که انیمیشن Castlevania: Nocturne برای فصل دوم تمدید شده است. بااین‌حال اطلاعاتی از زمان بازگشت این انیمیشن برای فصل دوم اعلام نشده است.

همچنین کوین کویلد و کلایو بردلی، سازندگان انیمیشن کسلوانیا: منظره شب برای ساخت فصل دوم این انیمیشن باز خواهند گشت. کویلد و بردلی در بیانیه منتشر شده گفتند: «از تمامی طرفداران قدیمی و جدید کسلوانیا برای حمایت و واکنش فوق‌العاده آن‌ها سپاسگزارم. ما هیجان زده هستیم که قرار است قسمت‌های بیشتری از انیمیشن Castlevania: Nocturne را بسازیم و بخش بعدی داستان ریکتر بلمونت را بگوییم.»

انیمیشن Castlevania: Nocturne درواقع دنباله انیمیشن Castlevania است که تمرکز آن روی ریکتر بلمونت، پسر سایفا و ترور بلمونت خواهد بود و اتفاقات آن در فرانسه و در زمان انقلاب فرانسه که مصادف با سال ۱۷۹۲ می‌شود، جریان دارد. اشراف زاده‌های ضد انقلاب در قسمتی دور افتاده از غرب فرانسه اتحادی با مسیح خون آشام برقرار می‌کنند که این خون آشام وحشتناک وعده داده است که خورشید را خواهد بلعید. حالا او به این اشراف زاده‌ها وعده لشکری از خون آشام‌ها و موجودات شبانه برای درهم شکستن انقلاب را داده است.

در این بین آنت، جادوگری از دریای کارائیب به‌دنبال ریکتر بلمونت، آخرین نواده خانواده قدیمی شکارچیان خون آشام است که رهبر مقاومت شود و جلوی خون آشام‌ها و موجودات شبانه را بگیرد. ادوارد بلومل در نقش ریکتر بلمونت، پیکسی دیویس در نقش ماریا رنارد، توسو امبدو، ناستاسیا کینسکی، زان مک‌کلارنون، فرانکا پوتنته و سیدنی جیمز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن کسلوانیا جدید حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.