تکرار اختلالات سامانه یکپارچه در نوبت دوم | متقاضیان همچنان در انتظار رفع مشکل

سامانه یکپارچه فروش خودرو در نوبت دوم نیز مانند نوبت اول بار دیگر به مشکل خورد و از دسترس کاربران خارج شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسکانیوز، انتخاب ۵ اولویت خودرویی برای متقاضیانی که در دوره دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه در تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه مبلغ گفته شده را بلوکه کرده بودند،‌ از امروز آغاز شد اما این سامانه در اولین روز با اختلال مواجه شده است و پیام به روزرسانی را به مخاطبان نمایش می دهد.

فرایند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد

ناگفته نماند که این اتفاق در دوره اول فروش خودرو به دلیل حجم زیاد مراجعه کاربران و کندی سایت در این سامانه نیز اتفاق افتاد و متقاضیان زیادی از اینکه نتوانسته بودند به راحتی در این سایت ثبت نام خود را تکمیل کنند،‌گله مند بودند.

در دوره اول که این سامانه با اختلال مواجه شد امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در این باره در توئیتر نوشت: “باتوجه به افزایش بار ترافیکی سامانه esalecar.ir شرکت راهبر ظرفیت را افزایش داده تا وقفه در زمان ثبت‌نام خودرو اتفاق نیفتد.

در حال حاضر همزمان ۱۲۰ نفر می‌توانند وارد سامانه شده و ثبت‌نام خود را انجام دهند. چنانچه متقاضیان ساعت غیرپیک را جهت ثبت‌نام خود انتخاب کنند، مدیریت سامانه بهتر خواهد شد. “

به گزارش ایسکانیوز، تقریبا در هر دوره از ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه و یا حتی ثبت نام خودرو در سایت خودروسازهای داخلی که اختلالاتی وجود دارد که متقاضیان را با مشکل رو به رو می‌کند. این در حالی است که مسئولان مربوط به این امر به فکر راه حلی برای رفع این مشکل و تقویت سامانه نیستند و تنها به متقاضیان توصیه می‌کنند که در ساعاتی که بار ترافیکی سایت و تعداد مراجعات کمتر است به طور مثال در ساعات پایانی شب یا صبح زود برای تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.