جدایی یک بازیکن دیگر از استقلال

جدایی یک بازیکن دیگر هم از تیم فوتبال استقلال تهران قطعی شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ۹ صبح، باشگاه استقلال تهران با ارائه نامه رسمی به علیرضا رضایی از این بازیکن خواسته که در تمرینات تیم شرکت نکند.

علیرضا رضایی، دروازه‌بان آینده دار استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته و به زودی شاهد حضورش در یک تیم لیگ برتری دیگر خواهیم بود. رضایی که یکسال دیگر از قراردادش باقی مانده از هفته‌های پیش زمزمه‌های جدایی اش وجود داشت اما هنوز با مسئولان باشگاه در این خصوص به توافق نرسیده است.

مدیریت باشگاه استقلال از رضایی خواسته که برای صدور رضایتنامه اش یکسال دیگر قراردادش را تمدید کند و به صورت قرضی به تیم دیگری برود تا در پایان لیگ بیست و سوم به جمع آبی پوشان برگردد. رضایی اما راضی به این مساله نیست و خواهان جدایی قطعی شده است.

در چنین شرایطی باشگاه استقلال روز گذشته با انتشار پوستری از سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی فر سه گلر خود در لیگ برتر را مشخص کرد تا جدایی رضایی قطعی باشد. مدیران استقلال حتی با دادن یک نامه رسمی به رضایی از او خواسته‌اند در تمرینات تیم شرکت نکند تا تکلیفش روشن شود.

با همه این مسائل به نظر می‌رسد به زودی تکلیف رضایی مشخص شود و او برای جدایی از استقلال با مسئولان باشگاه به توافق برسد. شمس آذر قزوین جدی‌ترین مشتری رضایی محسوب می‌شود؛ این دروازه‌بان ۲۴ ساله اما چند پیشنهاد هم از تیم‌های دیگر لیگ برتر دریافت کرده و باید دید در نهایت با پیراهن چه تیمی وارد لیگ بیست و سوم خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.