جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در سپهر شهرک غرب

خیابان سپهر یکی از محلات شهرک غرب است که به علت دسترسی مطلوب به بزرگراه‌ها و امکانات تفریحی و رفاهی مناسب از مناطق پرمعامله شهر تهران به شمار می‌رود. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله سپهر بسته با سن بنا و امکانات و دسترسی متفاوت است.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، قیمت رهن و اجاره آپارتمان ۷۵ متری ساخت سال ۸۲ در خیابان سپهر، ۲۵۰ میلیون ودیعه با ۱۶ میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد یک خوابه در طبقه سوم واقع شده و آسانسور ندارد.

واحد ۷۹ متری در خیابان سپهر شهرک غرب با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رهن می‌شود. این واحد ساخت سال ۹۲ بوده و در طبقه ۵ یک ساختمان بدون پارکینگ واقع شده است. این واحد کاملا بازسازی شده و در یک فرعی خلوت قرار دارد.

واحد ۷۵ متری دیگری با ۲ اتاق خواب، ۱ میلیارد تومان رهن و اجاره می‌شود. این واحد ساخت سال ۸۵ در طبقه سوم ساختمان ۶ طبقه واقع شده است.

قیمت رهن و اجاره یک ساختمان ۷۵ متری ۲ خوابه ۸۵۰ میلیون تومان و بدون اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد در طبقه دوم ساختمان ۴ طبقه واقع شده و آسانسور و پارکینگ ندارد.

آپارتمانی ۷۶ متری ساخت سال ۸۱ با دو اتاق خواب با ودیعه ۴۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۹ میلیون تومان آگهی شده است. این ساختمان در یک منطقه با دسترسی مطلوب قرار دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان مبله در خیابان سپهر

قیمت رهن و اجاره آپارتمان ۷۵ متری در خیابان سپهر شهرک غرب، ۶۰۰ میلیون ودیعه با ۴۵ میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است. واحد مذکور ساخت سال ۹۸ بوده و در طبقه آخر ساختمانی ۷ طبقه واقع شده است. این واحد یکخوبه بوده و همچنین، آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.