رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

حال استقلال خوب نبود!

حسن بیت‌سعید در استقلال خوزستان خودش را به عنوان یک مهاجم فرصت‌طلب به فوتبال ایران معرفی کرد و درخشش او حتی باعث شد تا این بازیکن راهی استقلال تهران شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، بیت‌سعید اما در استقلال به هدف‌هایش نرسید تا دوباره به اهواز برگردد و این‌بار پیراهن فولاد را بر تن کند. فولادی‌ها حالا با آمدن افشین قطبی روزهای متفاوتی را تجربه می‌کنند و پیروزی برابر تراکتورسازی در تبریز به آنها انگیزه داده تا نتایج بد نیم‌فصل اول را جبران کنند. با بیت سعید در خصوص شرایط فولاد صحبت کردیم که او به سوالات پاسخ داد.

فکر می کردید تراکتور را در تبریز شکست بدهید؟

ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و تراکتورسازی از حمایت ۷۰ هزار تماشاگر بهره می‌برد. تراکتورسازی مدت‌ها بود که در خانه‌اش شکست نمی‌خورد، ما واقعا بازی سختی در پیش داشتیم و شکست دادن تراکتورسازی در زمین خودش کار هر تیمی نبود. با این حال هدف ما قبل از بازی کسب برد بود که خوشبختانه به هدفمان رسیدیم.

به نظر می‌رسد حضور افشین قطبی در فولاد، خیلی زود تاثیر خودش را نشان داد؟

تیم ما به خاطر نتایجی که گرفته بود شرایط خوبی نداشت و وضعیت روحی و روانی بازیکنان به هم ریخته بود. وقتی افشین قطبی به فولاد آمد، اعتمادبه‌نفس را به بازیکنان بازگرداند و این موضوع نقش مهمی در برد ما برابر فولاد داشت. تمرینات خوبی هم در این مدت انجام دادیم و خوشبختانه نتیجه خوبی برابر فولاد گرفتیم. ما در نیمه اول بازی با فولاد، یکی از منظم‌ترین نیمه‌های فولاد را در چند سال اخیر پشت سر گذاشتیم و در این بازی مستحق برد بودیم.

حالا برای نیم‌فصل دوم انگیزه و روحیه بالایی دارید، درست است؟

دقیقا همینطور است و ما باید نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنیم. هواداران فولاد در نیم فصل اول و در خیلی از بازی‌ها خوشحال نبودند، با این حال باید از حمایت آنها تشکر کنم. امیدوارم که در نیم فصل دوم نتیج بهتری بگیریم و آنها را خوشحال کنیم. کادر فنی هم قصد دارد تیم را تقویت کند و این موضوع می تواند نایج بهتری را برای فولاد رقم بزند.

کار کردن با قطبی چطور است؟

او مربی باتجربه‌ای است که در مسائل فنی و روحی- روانی شگردهای خاص خودش را دارد. قطبی همیشه لبخند می‌زند و همیشه انرژی دارد. این موضوع به بازیکنان هم انرژی می‌دهد. ۵۰ درصد فوتبال به مسائل روحی مربوط می‌شود.

از عملکرد خودت در نیم فصل اول راضی هستی؟

نیم فصل اول برایم خوب بود و تلاشم را کردم تا بازیکن موثری باشم. فوتبال یک بازی تیمی است و اگر برد یا باختی باشد، نتیجه کار همه افراد مجموعه است. من هم مثل بقیه در تمام بازی ها تلاش می کنم که برای تیم موثر ظاهر شوم. بقیه اش دست خدا است که چه اتفاقی بیافتد.

بعد از درخشش در استقلال خوزستان، راهی استقلال تهران شدی. چرا در این تیم موفق نبودی؟

من زمانی به استقلال رفتم که حال این تیم خوب نبود و مشکلاتی در تیم و باشگاه وجود داشت. وقتی هم تیم نتیجه نمی گیرد حاشیه‌ها بیشتر می‌شود. در ان مقطع هیچ بازیکنی عملکرد خوبی نداشت. البته من افتخار می‌کنم که پیراهن تیم بزرگی مثل استقلال را بر تن کردم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.