خانم بازیگر:هرگز تصور نمی‌کردم که دوباره طلاق بگیرم!

«ریس ویترسپون» هنرپیشه ۴۷ ساله آمریکایی مدتی قبل در پست اینستاگرامی عنوان کرد که او و همسرش «جیم توث» پس از دوازده سال زندگی مشترک تصمیم به طلاق گرفتند!

به گزارش اینتیتر به نقل از وقت صبح، یکی از بازیگران زن مطرح دنیای هالیوود است. او علاوه بر بازیگری، تهیه کننده و یک کارآفرین موفق نیز هست.

او در کارنامه هنری اش مجموعه ای از بهترین جوایز سینمایی را دارد. ریس تا به حال برنده جوایز اسکار، امی، بفتا و SAG شده است. وی همچنین دو بار برنده جایزه گلدن گلوب و انجمن منتقدین نیز شده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،ریس برای بار دوم در ۲۶ مارچ ۲۰۱۱ با جیم توث ازدواج کرد و آن ها صاحب سه فرزند شدند و زندگی خوبی در کنار هم داشند اما به تازگی این هنرپیشه۴۷ساله در جدیدترین مصاحبه اش گفته است:

«ما چند خبر شخصی برای به اشتراک گذاشتن داریم. ما با دقت و توجه زیادی تصمیم به طلاق گرفتیم. ما سالهای فوق العاده زیادی را با هم سپری کرده ایم و با عشق عمیق، مهربانی و احترام متقابل برای همه چیزهایی که با هم ساختیم پیش می رویم.

بزرگترین اولویت ما پسرمان و کل خانواده ما هست. ما واقعاً در این زمان از احترام همه به حریم خصوصی خانواده خود قدردانی می‌کنیم.»

همسرم کاملا تغییر کرده

منبعی نزدیک به ریس و جیم در مصاحبه با دیلی‌میل گفت: «ریس بارها به من گفته بود که جیم کاملا تغییر کرده و به یک آدم دیگه تبدیل شده، اون با مردی که باهاش ازدواج کرده کاملا تفاوت داره، رفتارش حتی استایلش هم کاملا تغییر کرده از پوشیدن لباس‌های زننده که مناسب نوجوان‌هاست تا استفاده از جواهرات و تتو!

شخصیت، نگرش و رفتار او در واقع مدتی بعد از آن‌که از کمپانی تبلیغاتی خارج شد به کلی تغییر کرد، بعضی‌ها به این تغییر میگن بحران میانسالی!

کنار اومدن ریس با این تغییرات بسیار سخت بود که در نهایت هر دو برای باقیماندن احترام، عشق، دوستیشون و آرامش پسرشون تصمیم به جدایی گرفتند.

ریس هرگز تصور نمی‌کرد دوباره طلاق بگیرد!

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.