خبرفوری از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه ۱۰ اردیبهشت

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه قرن، در جلساتی که اعضای کانون عالی بازنشستگان با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونین ایشان برگزار کردند، سه پیشنهاد مهم را درباره افزایش حقوق کارگران بازنشسته تحت پوشش مطرح کردیم؛ اول اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تورم ۴۳.۶ درصدی موجود را پوشش دهد. دوم آن که در اجرای ماده ۴۱ قانون کار۳۵ درصد افزایش سطوح مزدی را لحاظ نمایند و افزایش مزایا هماهنگ با دریافتی کارگران و کارکنان دولت باشد.

حداقل ۵ میلیون نفر بازنشسته تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان افزایش حداقل ۳۵ درصدی حقوق این قشر شریف و نجیب است و اگر هیات مدیره تامین اجتماعی.

دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های ۱۵ روز را می‌دهد و این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان دارند.

مسئولان سازمان تامین اجتماعی دربرابر صاحبان صندوق تامین اجتماعی یعنی کارگران و بازنشستگان مسئول هستند و نباید بابت تعهدات مالی خویش دربرابر کارگران بازنشسته آدرس غلط بدهند و به انحاء مختلف از انجام رسالت خویش طفره بروند.

وی بار دیگر افزایش منطقی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطابق تورم اعلامی مراجع مسئول را خواستار شد و گفت: مفهوم عدالت اجتماعی تقسیم عادلانه ثروت در جامعه است و از مسئولان به ویژه مدیران تامین اجتماعی توقع داریم در این شرایط سخت همراه جامعه شریف بازنشستگان باشند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. محمد می گوید

    یعنی برای بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی حقوق اجرا نمی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.