خبر فوری؛ اعلام لیست خودروهای انتخابی جانبازان

به منظور انجام ثبت نام اولیه و انتخاب خودروهای وارداتی قابل عرضه توسط شرکت‌های واردکننده خودرو، سامانه در آدرس janbazan.saleauto.ir از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ در دسترس قرار دارد تا متقاضیان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، جانبازان ۷۰ درصد از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

۲. در مرحله اول برای جانبازان مشمول از طریق ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌گردد.

۳.ثبت‌نام جانبازان در سه سطح جانبازی شامل جانبازان ۷۰ درصد ویژه با سقف ارزش‌ خودروی وارداتی تا ۳۵ هزار یورو و سایر جانبازان ۷۰ درصد با سقف ارزش ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد با سقف ارزش ۲۵ هزار یورو به ترتیب از تاریخ چهارم تا پنجم برای سطح یک و از تاریخ ششم تا هفتم برای سطح دو و از تاریخ هشتم تا دهم بهمن‌ماه برای مشمولین سطح سه انجام می‌گردد.

۴. ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه به مدت سه روز برای جانبازان مشمول فعال خواهد شد.
۵. بدیهی است انجام ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو در سامانه به منزله واردات قطعی نبوده و مراحل بعدی از طریق مراجع ذی صلاح اطلاع‌رسانی خواهد شد.
۶. آدرس سایت جهت انجام مرحله مقدماتی ثبت‌نام به شرح ذیل اعلام می‌گردد.
Janbazan.saleauto.ir
۷.جانبازان الزاما در زمان بندی تعیین شده مجاز به ثبت نام در سامانه می‌باشند.

شایان ذکر است درصورتیکه جانبازی بعد از تاریخ ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۱ (لازم الاجرا شدن قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران) به هر نحوی از تسهیلات موضوع ماده ۴۵ ( خودرو داخلی و یا خارجی) بهرمند شده باشد مشمول واردات خودرو نخواهد بود.
همچنین چنانچه در طی فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو مشخص شود جانباز مشمول از تسهیلات ماده ۴۵ استفاده نموده باشد از لیست معرفی شده حذف خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.