داستان سریال آتش و باد چیست؟ + معرفی بازیگران و لینک دانلود سریال

سریال آتش و باد از سریال های نوروزی ۱۴۰۲ است که از شبکه سه سیما پخش می شود. با شرح داستان سریال آتش و باد و معرفی بازیگران این سریال همراه ما باشید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ سریال آتش و باد در ژانر تاریخی و درام است. پخش این سریال چند روزی است که از شبکه سه سیما آغاز شده است. آتش و باد ساعت ۱۹ هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود. بازپخش این سریال در ساعت های ۲۳:۴۵ و ۱۰:۴۵ از این شبکه است.

داستان سریال آتش و باد چیست؟

جشن سربرون نام قبلی سریال آتش و باد بود. این سریال درباره داستانی عاشقانه در دوران پیش از مشروطه است. در خلاصه سریال آتش و باد آمده است: «بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری جهان‌پسند دختر زیبا و کم سن و سال بهادر می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان‌پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند و نهایتاً درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و …

بازیگران سریال آتش و باد چه کسانی هستند؟

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه ، صدرالدین حجازی، سپهر محمودی، نادر فلاح، مریم موسویان، مجتبی واشیان، بیوک ‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، مهران نعیمی، ابراهیم برزیده، اشکان آبگون،محمد مظفر، سیامک اشعریون و پرویز بزرگی از بازیگران این سریال هستند.

لینک تماشای آنلاین و دانلود سریال آتش و باد

برای تماشای آنلاین و یا دانلود سریال آتش و باد می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.