دختر ۱۹ ساله در دعوای همسایه‌ها جان باخت!

پدر دختری جوان می‌گوید دعوای یک پدر و پسر با دامادشان باعث شوک دخترش و مرگ او شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از اعتماد، پدری که دخترش به طرز مشکوکی فوت شد، در اوج عصبانیت به خانه دامادش حمله کرد و باعث مرگ دختر دیگری شد. حالا او و پسرش به قتل غیرعمد متهم شده‌اند.

متهمان که پدر و پسر هستند دو سال قبل به خاطر مرگ دختر جوان خانواده مقابل خانه دامادشان رفتند و با داد و فریاد و ایجاد درگیری باعث وحشت دختر همسایه به نام گلاره شدند. این دختر به دلیل بیماری قلبی و شوک ناشی از وحشت جانش را از دست داد.

پدر گلاره بعد از این اتفاق شکایت کرد و گفت دخترش به دلیل رفتارهای دو مرد جانش را از دست داده است. او گفت: دخترم گلاره ۱۹ ساله و به بیماری قلبی مبتلا بود. دکتر گفته بود به هیچ وجه نباید به گلاره شوک وارد شود. نصفه‌شب پدر و پسر زن همسایه که به‌تازگی فوت کرده بود مقابل خانه او آمدند و برای اینکه از دامادشان کینه داشتند با چوب و قمه و چاقو به خانه‌اش حمله کردند و در و پنجره‌ها را شکستند. دخترم به دلیل این اتفاق حالش بد شد. او را به بیمارستان رساندیم و بعد از چند ساعت دخترم فوت کرد.

با انتقال جسد گلاره به پزشکی قانونی، متخصصان اعلام کردند هرچند این دختر دچار آریتمی قلبی شده و علت مرگش هم همین بوده اما ۱۰ درصد نیز شوک وارده به دختر جوان در مرگ او تاثیر داشته است. به این ترتیب پرونده سهیل و پدرش احمد و همچنین دامادشان ستار به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ابتدا کیفرخواست علیه متهمان خوانده شد. سپس پدر گلاره در جایگاه قرار گرفت. او گفت: چند روز قبل از فوت دخترم، زن همسایه به نام بیتا که تازه‌عروس بود جان باخت. او از پنجره به پایین پرت شده بود و پدر و برادر بیتا مدعی بودند دامادشان در مرگ دخترشان نقش داشته است. آنها مقابل در خانه آمدند؛ ما واحد کناری بیتا زندگی می‌کردیم. یکباره نیمه‌شب پدر و برادر بیتا حمله کردند و در خانه را شکستند. آنها چماق و چاقو داشتند و شیشه‌ها را هم شکستند. دخترم دچار شوک شد و در بیمارستان فوت کرد.

سپس داماد خانواده در جایگاه حاضر شد. ستار گفت: من در مرگ همسرم نقش نداشتم، روز حادثه هم به خاطر شکایت پدرزنم در بازداشتگاه بودم و اصلاً نمی‌دانم چرا اسم من را به عنوان متهم نوشته‌اند.

سپس احمد، پدر بیتا، در جایگاه قرار گرفت. او گفت: دخترم را از پنجره به پایین پرت کرده بودند. سه ساعت جنازه‌اش زیر باران مانده و بعد دامادم موضوع را به پلیس گزارش داده بود، برای همین ما شک کردیم. ضمن اینکه ما شب حادثه که به خانه دخترم رفتیم اصلاً چیزی همراه خودمان نداشتیم. این ادعاها دروغ است.

در ادامه سهیل، برادر بیتا، در جایگاه ایستاد. او گفت: اتهام را قبول ندارم. ما حتی یک ناخن‌گیر هم با خودمان نبرده بودیم. شیشه خانه هم که شکست به این دلیل بود که باد آمد و پنجره کوبیده شد. ضمن اینکه پدر گلاره اگر واقعاً معتقد است ما مقصریم چرا هشت ماه بعد از فوت دخترش شکایت کرده است.

در این هنگام وکیل اولیای دم گفت: ما همان زمان فوت گلاره اقدام کردیم اما روند کار پزشکی قانونی طولانی شد.

در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.