درآمد ۲۳ میلیون دلاری «مردگان شیطانی» از ترس تماشاچیان!

باکس آفیس: «سوپر ماریو» به فروش جهانی ۸۷۲ میلیون دلاری رسید و اکران «مردگان شیطانی برمی‌خیزند» با ۲۳.۵ میلیون دلار در آمریکا آغاز شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، «سوپر ماریو» به فروش جهانی ۸۷۲ میلیون دلاری رسید و اکران «مردگان شیطانی برمی‌خیزند» با ۲۳.۵ میلیون دلار در آمریکا آغاز شد.

«پیمان» درام اکشن نظامی گای ریچی نیز این آخر هفته اکران شد، در حالی که اکران تخصصی شگفت‌انگیز آری آستر با عنوان «بو ترسیده»(Beau Is Afraid) به صورت سراسری آغاز شد.

فیلم «برادران سوپر ماریو» از ایلومینیشن و یونیورسال در سومین آخر هفته اکران خود به عنوان یک هیولا در مالتیپلکس باقی ماند زیرا از مرز ۴۰۰ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۸۰۰ میلیون دلار در سطح جهانی عبور کرد و یکشنبه را با مجموع فروش ۸۷۱.۸ میلیون دلاری به پایان رساند.

این فیلم به راحتی در مسابقه آخر هفته در آمریکای شمالی با ۵۸.۲ میلیون دلار از اکران در ۴۳۵۰ سالن سینما برنده شد و تا یکشنبه ۴۳۴.۳ میلیون دلار فیلم خانگی(داخل آمریکا) را ازآن خود کرد. در خارج از کشور نیز، ۷۰.۷ میلیون دلار دیگر به مجموع ۴۳۷.۵ میلیون دلار خارجی به دست آورد.

سوپر ماریو همچنان به تاریخ سازی ادامه می‌دهد. این فیلم جای «دنیای ژوراسیک» (۴۶.۴ میلیون دلار) را گرفت تا به عنوان بزرگترین آخر هفته یونیورسال در تاریخ شناخته شود.

همچنین این سومین آخر هفته بزرگ در میان هر فیلمی در گیشه داخلی پس از پیشی گرفتن از «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (۵۶ میلیون دلار) و بزرگترین رکورد برای یک انیمیشن بود که حتی تورم دلار نیز در آن درنظر گرفته نشده بود.

رکوردهای جدید دیگر: سوپر ماریو اکنون پس از بهترین انیمیشن «مینیون‌ها: پیدایش گرو» (۳۶۹.۷ میلیون دلار) پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ یونیورسال در گیشه داخلی و سومین فیلم پرفروش‌ترین انیمیشن یونیورسال پس از «دنیای ژوراسیک» و «ایی تی، فرازمینی» است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.