رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

در مجموع وضعیت کشور خوب است

رییس جمهور گفت: در مجموع وضعیت کشور خوب است، اما باید مراقبت کنیم که وارد موج چهارم نشویم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه از همه دست‌اندرکاران ستاد به ویژه وزیر بهداشت، تشکر می‌کنم، اظهار کرد: وزیر بهداشت در روزهایی که احساس مشکل کردند با دلسوزی به صحنه آمدند و با مردم صحبت کردند و آن روزهایی که اخبار خوشی رسید واکسن در اختیار ما قرار گرفت با لبخند آمدند و این خبر را به مردم اعلام کردند. من به طور ویژه از ایشان تشکر می‌کنم و می‌دانم که چه سختی‌هایی در کارشان بوده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان کشور، تولیدکنندگان و صداوسیما در روزهای کرونایی ادامه داد: این کاری که در یک سال و چند هفته انجام شده در ایران می‌تواند مجموعه‌ای مدون شود تا به عنوان یک نقشه راه در آینده مورد استفاده قرار گیرد که اگر خدای ناکرده بازهم دچار پاندمی شدیم از آن بهره‌برداری کنیم تا مدلی برای مقابله با بیماری‌های واگیردار باشد یا اساسا به یک کتاب درسی برای آیندگان بدل شود.

روحانی تاکید کرد: در زمینه آمار بیماری هم جدای از استان خوزستان که وضعیت خاصی دارد – هرچند برخی از بخش های استان رعایت کردند و نارنجی شدند – بقیه استانها شرایط نسبتاً خوبی دارند؛ البته استان هایی مثل البرز، کهگیلویه و چهار محال هم باید بیشتر رعایت کنند ولی در مجموع وضعیت کشور خوب است اما باید مراقبت کنیم که وارد موج چهارم نشویم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.