دکتر روحانی: علامت مثبتی به مردم برای مشارکت در انتخابات داده نشد + ویدیو

همهٔ امید ما این بود که امسال دو انتخابات برگزار می‌شود، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، که هر دو هم اهمیت دارد سر جای خودش و مردم تشویق می‌شوند، چون مقام معظم رهبری هم ماه‌ها پیش فرمودند انتخاباتی که پیش رو داریم باید رقابتی باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از سایت دکتر حسن روحانی، همهٔ امید ما این بود که امسال دو انتخابات برگزار می‌شود، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، که هر دو هم اهمیت دارد سر جای خودش و مردم تشویق می‌شوند، چون مقام معظم رهبری هم ماه‌ها پیش فرمودند انتخاباتی که پیش رو داریم باید رقابتی باشد.

ما گفتیم وقتی رهبری دستور می‌دهند همه تلاش می‌کنند که رقابتی باشد، مردم بیایند، مشارکت شود، آن ضرری که در دو انتخابات اخیر کردیم دیگر تکرار نشود. ما دو انتخابات حداقلی برگزار کردیم. ۹۸ حداقلی بود جمعیت نسبت به قبل، ۱۴۰۰ هم حداقل بود. خوب همهٔ تلاش این است که دیگر آن انتخابات‌ها تکرار نشود؛ ما برگردیم به یک انتخابات پرشور، مردم بیایند، امید پیدا کنند. خوب تمام حرف‌هایی که الان زده می‌شود یا قانونی که تصویب می‌شود درست برعکس است؛ یعنی به جای اینکه مردم را تشویق کنیم که همه بروند ثبت‌نام کنند، زمان بسیار محدودی جلوی پای مردم گذاشتیم که تا طرف برود فکر کند که برود ثبت‌نام کند یا نه می‌گویند تمام شد. خوب مردم می‌گویند ما هنوز داریم فکر می‌کنیم! مگر می‌شود زمان انتخابات را چند ماه جلو یا عقب کشید؟! نمی‌شود. زمان انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است؛ برای ثبت‌نام، مشارکت مردم و امید مردم. این به نظر من علامت خوبی داده نشد، این علامت مثبتی نبود، منفی بود./ دکتر حسن روحانی در دیدار جمعی از وزرا و معاونان سابق رئیس‌جمهور | ۱۴۰۲/۰۶/۰۶

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.