رابرت دنیرو دنباله «فرار نیمه‌شب» را می سازد

پروژه ساخت دنباله فیلم اکشن و پلیسی «فرار نیمه‌شب» (۱۹۸۸) با بازی «رجینا هال» و تهیه‌کنندگی «رابرت دنیرو» کلید خورد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، استودیو یونیورسال پیکچرز قسمت دوم از فیلم اکشن-کمدی فرار نیمه‌شب (Midnight Run) را می‌سازد که اولین بار در سال ۱۹۸۸ با بازی رابرت دنیرو و چارلز گرودین روی پرده رفت.

رجینا هال بازیگر آمریکایی که بیشتر به بازی در فیلم‌هایی چون فیلم ترسناک و شهروند مطیع قانون شناخته می‌شود، از ستارگان این فیلم خواهد بود. هنوز روشن نیست که آیا دنیرو در این فیلم نقش جک والش را تکرار خواهد کرد یا نه اما چیزی که روشن است، دنیرو تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود. داستان این فیلم و تیم بازیگران آن هنوز رسانه‌ای نشده اما فیلمنامه آن توسط عایشه کار (Aeysha Carr)، نویسنده سریال کمدی بروکلین ناین ناین، نوشته می‌شود.

در قسمت اول از فیلم فرار نیمه‌شب، دنیرو نقش کاراکتری به نام جک والش را بازی می‌کند که برای دریافت صد هزار دلار مژدگانی تصمیم به بازداشت یک حسابدار مافیا به نام جاناتان مارکادوس با بازی چارلز گرودین می‌گیرد. اما این یک ماموریت ساده نیست چون همزمان هم پلیس فدرال دنبال این حسابدار است هم اعضای مافیا.

محبوبیت این فیلم بین منتقدان موجب شد ۳ اقتباس تلویزیونی از آن ساخته شود که البته دنیرو و گوردین در هیچکدام از آنها بازی نکردند. دنیروی ۷۸ ساله سالهاست که از تمایل خود برای تکرار فیلم فرار نیمه‌شب می‌گوید و یونیورسال از دهه ۱۹۹۰ قصد بازسازی این فیلم موفق یا ساخت دنباله آن را داشت و این نقشه‌ها حالا بالاخره پس از سالها در آستانه عملی شدن قرار دارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.