رابطه عجیب زن بدکاره و قصاب محل!

۴۰ سال پیش در چنین روزی ماموران آگاهی غرب تهران زن سارقی را دستگیر کردند که علاوه بر دزدیدن اموال خانه شوهرش، به دزدی طلا و جواهرات نیز مشغول بوده است. او برای سرقت طلاها شگرد جالبی داشت و اما این شگرد چگونه بود؟

به گزارش اینتیتر به نقل از همشهری، زنی که اموال شوهرش را دزدیده بود، با کوشش ماموران آگاهی غرب تهران دستگیر شد. چندی قبل شخصی به نام احمد، ضمن مراجعه به اداره آگاهی شعبه غرب تهران، طی شکایتی اعلام کرد که همسرش به نام سرور، مقداری از وسایل منزلش از قبیل تلویزیون، طلا و پول نقد را به سرقت برده است. به دنبال شکایت احمد، ماموران تلاش خود را در این زمینه آغاز کردند تا اینکه تلویزیون مسروقه در منزل پدر سرور کشف شد.

در تحقیقات بعدی، مشخص شد که این زن، غیر از سرقت اموال منزل شوهرش، سرقت‌های دیگری هم انجام داده است. نحوه کار «سرور» به این صورت بود که از ابتدا به عنوان خرید طلا و جواهرات، به طلا فروشی‌ها مراجعه می‌کرد و موقعی که صاحب مغازه، چندین انگشتری به اون نشان می‌داد، وی یکی یا دو تا ازآن انگشتری‌ها را می‌ربود و در لباس خود مخفی می‌کرد. طوری‌که در بازرسی بدنی، طلای مسروقه کشف نمی‌شد. در پیگیری‌های بعدی، معلوم شد که این زن، پول‌هایی را که از راه سرقت به دست می‌آورده، به قصاب محله می‌داده است که او نیز دستگیر شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.