راهنمای کامل خرید روشویی

قصد خرید روشویی دارید و به دنبال راهنما هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

به گزارش اینتیتر، امروزه توجه به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. اگر می‌خواهید دکوراسیون حرفه‌ای داشته باشید، باید از بهترین المان‌ها استفاده کنید. المان‌هایی مانند روشویی، دیوارپوش، وان و … تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون این بخش‌ها دارند.

پس بهتر است با خرید روشویی، وان، دیوارپوش و … دکوراسیون خود را تکمیل کنید. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که یک خرید استاندارد و ایده آل داشته باشید.

همانطور که می‌دانید روشویی یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین المان‌هایی می‌باشد که همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد. روشویی در سرویس بهداشتی، حمام، راهرو و سایر قسمت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به اهمیت بالای این محصول ، بهتر است در خرید آن نهایت دقت خود را بکار ببرید که بتوانید یک محصول استاندارد خریداری نمایید.

توجه به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی شما دارد و آن را به زیبایی تغییر می‌دهد. همانطور که می‌دانید برای ساخت یک دکوراسیون خاص و حرفه‌ای به المان‌های زیادی نیاز دارید.

دکوراسیون جذاب از کنار هم قرار گرفتن المان‌های مختلف به وجود می‌آید. پس بهتر است به تک تک لوازم خود توجه داشته باشید و در خرید آن‌ها دقت کنید.

روشویی یکی از ضروری‌ترین المان‌هایی می‌باشد که در همه جا به چشم می‌خورد و افراد برای شستن دست و صورت خود از آن استفاده می‌کنند.

روشویی هم مانند سایر المان‌ها ، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون شما دارد. پس بهتر است هنگام خرید روشویی به نکاتی که گفته می‌شود ، توجه داشته باشید.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9097-W

نکات مهم برای خرید روشویی:

اگر می‌خواهید یک روشویی مرغوب و جذاب داشته باشید که بتوانید مدت‌ها از آن استفاده کنید ، بهتر است به نکات مهمی که برای خرید روشویی وجود دارد ، توجه داشته باشید. این نکات به صورت زیر می‌باشند:

۱. کیفیت:

توجه به کیفیت ، مهم‌ترین نکته‌ای می‌باشد که در خرید روشویی باید مد نظر داشته باشید. همانطور که می دانید جنس‌های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن‌ها کیفیت خاص خود را دارند.

بهتر است در انتخاب روشویی به کیفیت آن توجه داشته باشید و از خرید محصول بدون کیفیت خودداری کنید. ممکن است از خود بپرسید که برای خرید روشویی با کیفیت باید به کجا بروم. پیشنهاد ما به شما ، مراجعه به مراکز معتبر دلفین می‌باشد.

محصولات دلفین در کیفیت و کارایی نظیر ندارند و در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده‌اند. از این رو بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌ورد. با خرید روشویی دلفین ، همراهی همیشگی یک محصول را تجربه خواهید کرد.

۲. اندازه روشویی:

بهتر است هنگام خرید روشویی به اندازه آن توجه داشته باشید و روشویی را با توجه به ابعاد محیط خود انتخاب کنید.

همانطور که می‌دانید روشویی‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید شده‌اند و در اختیار مشتریان قرار گرفته‌اند. اگر سرویس بهداشتی بزرگی دارید، می‌توانید از روشویی های بزرگ استفاده کنید و جلوه و شکوه خاصی به محیط خود بدهید.

اما اگر سرویس بهداشتی شما ابعاد کوچکی دارد ، بهتر است از روشویی کوچک‌تری استفاده کنید.

۳. نوع روشویی:

روشویی‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند که هر کدام از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارند. انتخاب نوع روشویی به سلیقه و نظر شما بستگی دارد.

البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که ابعاد سرویس بهداشتی هم می‌تواند در انتخاب نوع روشویی تاثیر گذار باشد.

شرکت محبوب دلفین، بهترین و زیباترین روشویی‌ها را تولید کرده است و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. روشویی‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید شده‌اند و تنوع بسیار زیادی دارند. بهتر است رنگ روشویی را متناسب با سایر لوازم خود انتخاب کنید و یک هماهنگی زیبا ایجاد کنید. با خرید روشویی جذاب و زیبا، یک دکوراسیون حرفه‌ای و فوق العاده خواهید داشت.

۴. جنس روشویی:

یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید روشویی باید مد نظر داشته باشید، جنس آن می‌باشد. بدیهی است که برای ساخت یک محصول از متریال‌های گوناگونی استفاده می‌شود.

با توجه به اینکه محیط سرویس بهداشتی و حمام همواره مرطوب است و به شست و شو نیاز دارد ، بهتر است از روشویی‌های مقام در برابر آب استفاده کنید.

در این صورت با خیالی راحت می‌توانید محیط خود را تمیز کنید و نگران خراب شدن روشویی نباشید. اگر می‌خواهید روشویی کابینت دار بخرید، به ضد آب بودن آن توجه کنید. شرکت دلفین بهترین و مقاوم‌ترین روشویی‌ها را تولید کرده است ، از این رو با خیالی راحت و بدون نگرانی می‌توانید برای خرید روشویی دلفین اقدام کنید.

۵. برند روشویی:

یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید روشویی باید به آن توجه کنید ، برند روشویی می‌باشد.

همانطور که در جریان هستید ، برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن‌ها کیفیت خاص خود را دارند و توسط شرکت خاصی تولید شده‌اند. بدون شک هنگام خرید روشویی با برندهای مختلفی روبرو خواهید شد که بسیاری از آن‌ها برای شما تازگی دارند ، در این صورت ممکن است سردرگم شوید.

اگر می‌خواهید یک محصول ماندگار و مقاوم داشته باشید ، بهتر است برند دلفین را در ذهن خود ثبت کنید و به دنبال خرید روشویی دلفین باشید. این برند محبوبیت بالایی در بین مردم دارد و به خوبی توانسته است اعتماد مردم را به خود جلب کند.

اگر به همه‌ی نکاتی که گفته شد توجه داشته باشید ، بدون شک یک انتخاب فوق العاده خواهید داشت. انتخابی که توجه همگان را به خود جلب می‌کند و همواره ماندگار خواهد بود.

راهنمای خرید روشویی:

بد از اینکه با نکات مهم برای خرید روشویی آشنا شدید ، بهتر است با انواع روشویی هم آشنا شوید. در این صورت می‌توانید مشخص کنید که کدام روشویی برای محیط شما مناسب‌تر است. حال بهتر است با انواع روشویی آشنا شوید:

۱. روشویی بدون لبه:

روشویی بدون لبه یا زیر سنگی یکی از محبوب‌ترین روشویی‌های موجود در بازار می‌باشد. این سینک در زیر پیشخوان قرار می‌گیرد و لبه‌ی آن هم سطح با پیشخوان خواهد بود.

این روشویی در عین سادگی ، زیبایی خاص خود را دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این روشویی‌ها فقط بر روی سطح‌های سنگی نصب می‌شوند ، به همین دلیل قیمت بالایی دارند.

۲. روشویی لبه دار:

روشویی لبه دار هم طراحی مشابه روشویی بدون لبه دارد با این تفاوت که این روشویی لبه دارد و لبه‌های آن در قسمت بالاتری از پیشخوان قرار می‌گیرند.

اگر قصد خرید روشویی لبه دار دارید ، بهتر است بدانید که برای نصب این روشویی به پیشخوان‌های سنگی نیاز ندارید. بلکه می‌توانید آن را بر روی پیشخوان‌های چوبی قرار دهید. نصب کردن این سینک به راحتی انجام می‌گیرد و زیبایی خاص خود را دارد.

هنگام استفاده از این روشویی ، احتمال ریزش آب به قسمت‌های دیگر کمتر خواهد بود اما در روشویی بدون لبه احتمال ریزش بیشتر می‌باشد. با خرید روشویی لبه دار دلفین، صاحب یکی از بهترین و مرغوب‌ترین روشویی‌های موجود در بازار خواهید شد.

۳. روشویی پایه‌دار:

روشویی پایه‌دار یکی از رایج‌ترین روشویی‌های موجود در بازار می‌باشد که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. استفاده از این روشویی از گذشته تا اکنون رایج بوده است و در عین سادگی ، زیبایی خاص خود را دارد.

اگر به دکوراسیون سنتی علاقه مند هستید ، بهتر است برای خرید روشویی پایه دار اقدام کنید.

این روشویی بهترین گزینه برای زمانی می‌باشد که امکان لوله کشی توکار وجود ندارد. با نصب کردن این روشویی می‌توانید لوله‌ها را از معرض دید خارج کنید و یک دکوراسیون خاص و جذاب داشته باشید.

روشویی پایه‌دار دلفین در بالاترین کیفیت ممکن تولید شده است و مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. اگر قصد دارید برای خرید روشویی پایه‌دار اقدام کنید ، بهتر است به سراغ خرید محصولات دلفین بروید.

۴. روشویی کاسه‌ای:

روشویی کاسه‌ای یکی از مدرن‌ترین روشویی‌های موجود در بازار می‌باشد که طرفداران خاص خود را دارد. با خرید روشویی کاسه‌ای می‌توانید یک دکوراسیون مدرن و جذاب داشته باشید که همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.

این روشویی در انواع مختلفی تولید شده است و از متریال‌های گوناگونی برای ساخت آن استفاده شده است. هنگام خرید روشویی کاسه‌ای به ارتفاع کاسه مورد نظر ، ارتفاع پیشخوان و نحوه قرار گرفتن کاسه توجه داشته باشید.

در این صورت به راحتی می‌توانید این روشویی را نصب کنید. روشویی کاسه‌ای دلفین طراحی فوق العاده‌ای دارد و از بهترین متریال‌ها برای ساخت آن‌ها استفاده شده است.

۵. روشویی یکپارچه:

سینک روشویی یکپارچه هم زیبایی خاصی دارد و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. در این مدل ، سینک بخشی از پیشخوان است و طراحی بسیار ساده و زیبایی دارد.

افراد زیادی از این روشویی استقبال می‌کنند و در قسمت‌های مختلف منزل خود از آن استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید که تمیز کردن این روشویی کار بسیار راحتی می‌باشد و هیچ درزی در آن وجود ندارد. با خرید روشویی یکپارچه زیبایی محیط خود را چند برابر کنید.

۶. روشویی کابینت‌دار:

روشویی کابینت دار یکی دیگر از محبوب‌ترین روشویی‌های موجود در بازار می‌باشد. در این روشویی ، سینک بر روی یک کابینت زیبا قرار می‌گیرد.

می‌توانید بسیاری از لوازم خود را درون کابینت قرار دهید و از معرض دید خارج کنید. این نوع روشویی بهترین گزینه برای فضاهای کوچک به شمار می‌رود و زیبایی فوق العاده‌ی آن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

با خرید روشویی کابینت دار دلفین ، از زیبایی این محصول لذت ببرید و از فضای زیرین سینک خود نهایت استفاده را ببرید.

روشویی کابینت دار دلفین در مدل‌های مختلفی تولید شده است که هر کدام از آن‌ها رنگ خاص خود را دارند و دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهند.

روشویی کابینت‌دار در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید شده است که هر کدام از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارند. معمولا در محیط‌های بزرگ‌تر از روشویی پایه‌دار و در مکان‌های کوچک‌تر از روشویی بدون پایه استفاده می‌کنند.

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9075 به همراه آینه و باکس

۷. روشویی دیواری:

همانطور که از اسم آن مشخص است این روشویی هیچ پایه‌ای ندارد و به دیوار وصل می‌شود. اگر فضای کوچکی دارید ، بهتر است برای خرید روشویی دیواری اقدام کنید.
در روشویی دیواری ، سینک به صورت مستقیم به دیوار متصل می‌شود. این روشویی فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و به راحتی نصب می‌شود. اگر می‌خواهید یک روشویی دیواری مقاوم و ماندگار داشته باشید ، بهتر است به سراغ خرید روشویی دلفین بروید.

۸. روشویی صفحه‌ای:

روشویی صفحه‌ای هم زیبایی خاص خود را دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. بدون شک در هتل‌ها و رستوران‌ها با این روشویی ساده و مدرن روبرو شده‌اید.
این روشویی معمولا در محیط‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر زیبایی که دارد ، فضای کمی را اشغال می‌کند. این محصول هم در عین سادگی ، زیبایی خاصی دارد و دکوراسیون شما را به زیبایی تغییر می‌دهد.

ویژگی‌های روشویی دلفین:

روشویی دلفین در شرکت معتبر دلفین ایران تولید شده است و ویژگی‌های خارق العاده‌ای دارد. البته توجه داشته باشید که این ویژگی‌ها برای تمامی محصولات دلفین از جمله خرید آینه ، پرده حمام و … صدق می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها به صورت زیر می‌باشند:

محصولات دلفین با بهره مندی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید شده‌اند و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

طراحی و تولید این محصولات تحت نظر مجرب‌ترین کارشناسان و طراحان انجام می‌گیرد.

این محصولات با بهره مندی از مجهز‌ترین تجهیزات تولید می‌شوند و هیچ مشکلی در فرآیند ساخت آن‌ها وجود ندارد.

طراحان این شرکت به بهترین نحو محصولات را طراحی می‌کنند و همواره به جزئیات توجه می‌کنند.

محصولات دلفین به صورت مستقیم و با قیمتی بسیار به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و امکان خرید آن‌ها برای همگان وجود دارد.

مراکز متعددی در سطح کشور وجود دارند که برای خرید روشویی و سایر محصولات دلفین می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

در صورتی که امکان خرید حضوری نداشته باشید ، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دلفین ایران مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری سفارش دهید.

همه‌ی محصولات دلفین در بهترین بسته بندی قرار می‌گیرند و برای مشتریان ارسال می‌شوند. در این صورت دیگر نگرانی بابت شکسته شدن محصولات نخواهید داشت.

با خرید محصولات بهداشتی دلفین، همراهی همیشگی یک محصول را تجربه خواهید کرد و از خرید کردن لذت خواهید برد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.