رشد عجیب طلای جهانی | این فلز گرانبها رکورد می زند

قیمت طلا نزدیک به بالاترین حد خود در هشت ماه گذشته باقی مانده است، زیرا گاوها در آستانه انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) هستند تا قیمت طلا را به هزار و ۹۰۰ دلار برسانند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، دلار آمریکا در بحبوحه انتظارات مربوط به کاهش قیمت CPI ایالات متحده آسیب پذیر باقی می ماند، که باعث افزایش شرط بندی ها برای چرخش فدرال رزرو در اواخر سال جاری می شود.

بازارها با احتمال ۸۰ درصدی افزایش ۲۵ واحد پایه نرخ بهره در آغاز ماه آینده هستند. قیمت طلا همچنین از عملکرد ضعیف در بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده در سراسر منحنی سود می برد.

علیرغم آخرین اظهارنظرهای جنگ طلبانه از سوی مقامات فدرال رزرو، سرمایه گذاران از امید به اینکه فدرال رزرو موضع سیاست خود را نادیده می گیرد، دست نکشیدند. علاوه بر این، روند ریسک نیز نقشی اساسی در روند قیمت طلا در روز آینده خواهد داشت.

آشکارساز تلاقی فنی نشان می دهد که قیمت طلا در حال افزایش است تا مقاومت بحرانی را در حدود ۱۸۸۵-۱۸۸۶ دلار بشکند.

یک صعود تازه می تواند قیمت طلا را به سمت ۱۸۹۶ دلار ببرد. بالاتر از این، در صورتی که گاوها وارد بازار شوند می‌توانند قیمت طلا را در آستانه ۱۹۰۰ دلاری قرار دهند.

از طرف دیگر، یک خوشه متراکم از سطوح حمایتی سالم بین ۱۸۷۹ تا ۱۸۷۵ دلار در یک راستا قرار دارد که می تواند در برابر کاهش قیمت طلا محافظت کند.

هدف نزولی بعدی در بالاترین قیمت هفته قبل یعنی ۱۸۷۰ دلار مشاهده می‌شود، که کمتر از آن، فروشندگان طلا به پایین‌ترین سطح روز گذشته خود در ۱۸۶۷ دلار هدف قرار خواهند داد.

در حال حاضر هر اونس طلا در بازارهای جهانی هزار و ۸۸۰ دلار قیمت خورده است که رشد ۰.۱۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.