روایت عجیب نامزد کریس رونالدو از مردن و سقط فرزندانشان!

تریلر سری دوم مستند موفق «من جورجینا هستم» پخش شده و جورجینا در این سری از تجربه سه سقط جنین صحبت می‌کند. این مستند قرار است روز جمعه پخش شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، تقریباً یک سال از زمانی که کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس صاحب دختری به نام بلا اسمرالدا شدند، می‌گذرد.

تولد این دختر کوچولو با مرگ برادر دوقلویش همراه شد و لحظات تلخ و شیرینی برای رونالدو و نامزدش رقم خورد؛ و حالا جورجینای ۲۹ ساله فاش کرده که قبلاً سه بار سقط جنین داشته است.

او می‌گوید: «هر وقت که به پزشک زنان مراجعه می‌کردم کابوس می‌دیدم، زیرا نگران بودم که بچه‌ها در چه وضعیتی باشند، زایمان چگونه باشد، آیا کار به سزارین می‌رسد یا نه.

من در هر جلسه سونوگرافی خیلی می‌ترسیدم. احساس تنش زیادی داشتم، چون قبلاً سه بار سقط جنین داشتم و با حال بسیار بدی به خانه برمی‌گشتم.»

بلافاصله پس از زایمان جورجینا در آوریل ۲۰۲۲، او و رونالدو مرگ آنجل را اعلام کردند.

رونالدو در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «با نهایت تأسف باید اعلام کنیم که نوزاد پسرمان درگذشت. این بزرگترین درد برای هر پدر و مادری است.

تنها تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم.

ما از این فقدان ویران شده‌ایم و در این زمان بسیار دشوار درخواست داریم که حریم خصوصی خود را داشته باشیم. پسر کوچولو، تو فرشته ما هستی. ما همیشه عاشقتیم.»

من جورجینا هستم

جورجینا در سری جدید مستند نتفلیکس «من جورجینا هستم» که قرار است روز جمعه پخش شود، افشاگری‌های شوکه‌کننده‌ای انجام داد.

او علاوه بر بلا، یک دختر سه ساله به نام آلانا هم از رونالدو دارد، در حالی که ستاره سابق منچستریونایتد همچنین دارای یک پسر ۱۲ ساله به نام کریستیانو جونیور است که هویت مادرش هرگز فاش نشد، و دوقلو‌های چهار ساله‌ای به نام ایوا و متئو از رحم اجاره‌ای دارد.

جورجینا که هیچ فرقی بین فرزندان خودش و فرزندان رونالدو نمی‌گذارد، می‌گوید که بلافاصله به بچه‌ها نگفت که آنجل از دنیا رفته، بلکه به آن‌ها گفت که او کمی دیرتر از خواهرش به دنیا می‌آید.

او ادامه داد: «آن‌ها در روز دوشنبه عید پاک به دنیا آمدند. لحظه‌ای که به شدت منتظرش بودی فرا می‌رسد و قلبت می‌ایستد. بلا قوی و سالم به دنیا آمد، اما تکه‌ای از قلبم شکست.

از خود می‌پرسی چطور می‌خواهی ادامه بدهی. من آمادگی پذیرش یا تشخیص آنچه برایم رخ داده بود را نداشتم و حاضر نبودم در مورد آن به فرزندانم چیزی بگویم.

از آنجایی که هنوز شکم داشتم به آن‌ها گفتم که آنجل دیرتر به دنیا می‌آید، تا اینکه کریس به آن‌ها گفت که آنجل در بهشت است.»

مکالمات چالش‌برانگیز با فرزندانش

رونالدو قبلاً از مکالمات چالش‌برانگیزی که با فرزندانش هنگام بازگشت از بیمارستان داشت صحبت کرده بود

. او در مصاحبه با پیرز مورگان گفت: «جورجینا به خانه رسید و بچه‌ها پشت سر هم می‌پرسیدند: بچه دوم کجاست؟

من در آن روز با کریستیانو (جونیور) صحبت کردم، زیرا او ۱۲ ساله است و خیلی چیز‌ها را می‌فهمد و من صحبت خوبی با او داشتم و با هم کمی گریه کردیم. بقیه بچه‌ها، اما دائم می‌گفتند: مامان بچه دومی کجاست؟

بعد از یک هفته گفتم بیا با بچه‌ها روراست باشیم و بگوییم که آنجل به بهشت رفته.»

و پس از آشفتگی سال گذشته جورجینا متوجه شد که بلا باعث آرامشش شده است.

جورجینا می‌گوید: «او تا حدودی موفق شد که آن حفره‌ای را که در زندگی من وجود دارد پر کند. وقتی او بزرگتر شود و به او بگوییم که چه اتفاقی افتاده، به آنچه که به دست آورده بسیار افتخار خواهد کرد.».

اما جورجینا در ادامه گفت: «من دیگر هرگز همان آدم قبلی نخواهم شد.

هر بار که به بلا نگاه می‌کنم از خودم می‌پرسم: آیا آنجل هم شبیه به او می‌شد؟ حقیقت این است که احساس می‌کنم حاضر نیستم به آن فکر کنم، انگار هنوز این حقیقت را نپذیرفته‌ام.

من همیشه به فرزندانم می‌گویم: برادر کوچک شما در آسمان است، او نمی‌خواهد راه برود، می‌خواهد پرواز کند. هر بار که به آسمان نگاه می‌کنید به او فکر کنید.»

یادآوری‌های دیگری از آنجل برای جورجینا و رونالدو وجود دارد.

در این مستند جورجینا را می‌بینیم که به یاد آنجل روی بدن خود تتو می‌کند و رونالدو گفته که خاکستر پسرش را در کنار خاکستر پدرش ژوزه که در سال ۲۰۰۵ به دلیل نارسایی کبد از دنیا رفت، در خانه نگه می‌دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.