رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

روش های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کدامند؟

روش های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کدامند؟ چطور در کوتاه مدت زبان انگلیسی مان را تقویت کنیم؟ در این مطلب با معرفی ساده ترین و راحت ترین روش ها برای یادگیری زبان به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اینتیتر – سحر زمانی؛ همانطور که میدانید امروزه یادگیری و آموزش زبان انگلیسی به عنوان یکی از ضروری ترین معیارها برای موفقیت در زندگی کاری و علمی افراد به شمار می رود. آموزش انگلیسی روز به روز با توجه به منابع و اطلاعات گسترده ای که وجود دارد راحت تر و آسان تر از گذشته شده است؛ به گونه ای که دیگر نیازی به حضور در کلاس های زبان و گذراندن ترم های سنگین نیست بلکه کافیست آنلاین شوید و از منابعی که در دسترس شما قرار می گیرند، استفاده کنید. اما دقت کنید که هر منبعی معتبر نیست و ممکن است در روند یادگیریتان اختلال ایجاد کند و اساسا شما را به اشتباه بیاندازد. از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی معتبرترین روش های آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای شما مخاطبان عزیز بپردازیم. قبل از هر چیزی این نکته را در نظر بگیرید که نباید تنها به یکی از این روش ها اکتفا کرد بلکه استفاده از مجموعه ای از آنها در یادگیری بهتر و موثرتر زبان انگلیسی به شما کمک خواهند کرد.

روش های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کدامند؟

کدام اپلیکیشن های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کاربردی هستند؟

اپلیکیشن های آموزش زبان یکی از کاربردی ترین روش ها برای یادگیری زبان است. با نصب و راه اندازی این اپلیکیشن ها بر روی تلفن همراه تان و استفاده از آنها می توانید در هر زمان و مکانی و بدون هیچگونه محدودیتی هم پاسخ سوال هایتان را دریافت کنید و هم زبان بیاموزید. به عنوان مثال بارها پیش آمده است که به دنبال معنی و مترادف لغتی هستیم یا اینکه می خواهیم از صحت ساختار گرامری جمله ای که نوشتیم مطمئن شویم، اغلب اوقات در این زمان ها به گوگل مراجعه کرده و شروع به جستجو میکنیم اما این روش بسیار نامطمئن است. اپلیکیشن های آموزش زبان این امکان را در اختیار ما قرار داده اند تا با خیال راحت به جستجو درباره پاسخ سوالات و راه حل مشکلاتمان در یادگیری انگلیسی بپردازیم. در ادامه تعدادی از بهترین اپلیکیشن های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را که بسیار پرطرفدار هستند، معرفی می کنیم:

  • Learn Languages with Memrise
  • Hello English: Learn English
  • Babbel
  • Learn English – 15,000 Words
  • Doulingo
  • Basuu: Language Learning
  • Rosetta Stone: Learn Languages

تماشای فیلم و سریال با زبان انگلیسی به یادگیری کمک می کند؟

اگر از فرآیند یادگیری زبان خسته شده اید و دیگر حوصله مطالعه گرامر و حفظ کردن لغات را ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم فیلم ها و سریال هایی را به زبان انگلیسی تماشا کنید. بدون شک تماشای فیلم و سریال یکی از لذت بخش ترین و در عین حال موثرترین راه های فراگیری زبان است. فیلم ها علاوه بر اینکه در تقویت زبان کمک کننده هستند، شما را با فرهنگ و آداب و رسوم انگلیسی زبانان آشنا می کنند. این امر باعث می شود تا وقتی در جمع آنها قرار می گیرید متوجه شوخی ها، ایما و اشاره ها و بسیاری از فاکتورهای فرهنگی آنها بشوید و احساس غریبگی با آن فضا به شما دست ندهد. از مزایای دیگر این روش می توان به تقویت مهارت های listening، speaking ،آشنایی با زبان محاوره و نحوه متفاوت تلفظ لغات اشاره کرد. در این روش بهتر است که یک فیلم را سه بار تماشا کنید؛ بار اول فیلم را با زیرنویس فارسی ببینید به این دلیل که متوجه داستان فیلم بشوید. بار دوم فیلم را با زیرنویس انگلیسی تماشا کنید تا متوجه برخی لغاتی که به گوشتان نخورده و برایتان مبهم است بشوید و بار آخر هم فیلم را بدون زیرنویس تماشا کرده و سعی کنید که با دیالوگ ها همخوانی کنید.

روش های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کدامند؟

چگونه با انگلیسی زبانان چت و مکالمه داشته باشیم؟

زمانی گفته می شد تا موقعی که در محیط واقعی انگلیسی زبانان قرار نگیریم، نمی توانیم به خوبی انگلیسی صحبت کنیم و همیشه یک جای کار لنگ میزند اما این روزها اوضاع تغییر کرده و شبکه های اجتماعی بسیار فراگیر شده است و می توان با استفاده از این شبکه ها با افراد مختلفی در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرد. اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید چه بهتر است که از این شبکه برای پیدا کردن انگلیسی زبانان و برقراری ارتباط با آنها استفاده کنید. شما با چت و مکالمه روزانه با این افراد، به اصطلاح انگار در محیط آنها قرار گرفته اید و می توانید مهارت speaking خود را به درجه بالایی برسانید. همچنین می توانید برای این روش از اپلیکیشن های دوست یابی نیز استفاده کنید و به مکالمه زبان انگلیسی با دوستان انگلیسی زبانتان بپردازید.

آیا در کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی شرکت کنیم؟

یکی دیگر از راه های یادگیری زبان، شرکت در کلاس های آنلاین آموزش انگلیسی است. بیش از یکسال است که از شیوع کرونا و قرنطینه های مقطعی می گذرد. این پدیده بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است. در این شرایط بسیاری از آموزشگاه ها تمرکز خود را بر برگزاری دوره های آنلاین آموزش زبانهای خارجی گذاشته اند و خدماتی از این دست را ارائه می دهند. شما می توانید با شرکت در این دوره ها از طریق موبایل یا کامپیوترتان به فراگیری زبان بپردازید. یکی از مزیت های دوره های آنلاین این است که شما تنها نیستید و افراد دیگری هم در کلاس حضور دارند. این امر موجب مشارکت و رقابت بیشتر در آموزش زبان می شود که در نتیجه به یادگیریتان بهبود می بخشد و انگیزه شما را بیشتر میکند.

معتبرترین وب سایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی کدام است؟

استفاده از وب سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی به عنوان یکی دیگر از روش های یادگیری این زبان بین المللی شناخته می شود. وب سایت های بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و پکیج های آموزش زبان را ارائه میدهند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کدام وب سایت ها از اعتبار و آموزش کاملتری برخوردار هستند و می توانند برای یادگیری زبان موثرتر باشند. فرادرس به عنوان یکی از معتبرترین وب سایت هایی به شمار می رود که سالهاست که در زمینه های مختلف آموزشی به خصوص آموزش آنلاین زبان انگلیسی فعالیت می کند و با استفاده و بهره گیری از اساتید مجرب به تهیه ویدیوهای مفید و کاربردی آموزشی از سطح پایه نا سطح پیشرفته می پردازد. شما با ثبت نام در بخش های مختلف آموزشی این وب سایت می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

روش های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کدامند؟

در آخر این نکته را در نظر داشته باشید که یادگیری زبان نیازمند وقت گذاشتن و صبور بودن است اما با انتخاب روش صحیح می توان مدت زمان فرآیند یادگیری را کوتاه تر کرد. هر کدام از روش های ذکر شده می توانند در یادگیری این زبان مهم و کاربردی به شما کمک کنند. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که می بایست مجموعه ای از این روش ها را استفاده کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به هدفتان برسید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.