رونمایی از مدیرعامل بعدی استقلال؛ عکسی که جانشین خطیر را لو داد!

هواداران استقلال بعد از تحرکات ۴۸ ساعت اخیر و تغییر و تحولات رخ داده در ساختار مدیریتی باشگاه و برکناری علی خطیر و انتخاب فرشید سمیعی در نقش سرپرست مدیرعاملی، چشم‌انتظار آن هستند تا بعد از آغاز هفته کاری جدید، از تازه‌ترین تغییرات در ساختار مدیریتی خود مطلع شوند؛ به‌ویژه آنکه بعد از برکناری علی خطیر، به خواست مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس ۲ طبقه از باشگاه استقلال پلمب شده و قرار است روز یکشنبه با حضور نمایندگان این هلدینگ فک‌پلمب انجام شود و رسماً ساختمان باشگاه در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فوتبال ۳۶۰، هواداران استقلال بعد از تحرکات ۴۸ ساعت اخیر و تغییر و تحولات رخ داده در ساختار مدیریتی باشگاه و برکناری علی خطیر و انتخاب فرشید سمیعی در نقش سرپرست مدیرعاملی، چشم‌انتظار آن هستند تا بعد از آغاز هفته کاری جدید، از تازه‌ترین تغییرات در ساختار مدیریتی خود مطلع شوند؛ به‌ویژه آنکه بعد از برکناری علی خطیر، به خواست مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس ۲ طبقه از باشگاه استقلال پلمب شده و قرار است روز یکشنبه با حضور نمایندگان این هلدینگ فک‌پلمب انجام شود و رسماً ساختمان باشگاه در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

مدیران هلدینگ خلیج فارس در زمینه مدیریت باشگاه استقلال به احمد شهریاری اختیار داده‌اند. بعد از آنکه خبر برکناری علی خطیر رسانه‌ای شد، صف بلندبالای از اسامی گزینه‌های احتمالی جانشینی او به میان آمد و آنچه مشخص است اینکه دوره مدیریت فرشید سمیعی کوتاه خواهد بود و او در مقطع کنونی، صرفاً در نقش مدیر دوران گذار مسئولیت را پذیرفته و به‌زودی تکلیف مدیریت باشگاه استقلال به صورت رسمی مشخص می‌شود؛ ضمن آنکه قرار است تغییرات در هیات‌مدیره باشگاه هم انجام شود.

تصویر

تصویر

سمیعی آمده تا فرش قرمز را برای آجورلو پهن کند!

فرشید سمیعی که از زمان حضورش در باشگاه استقلال تجربه همکاری با مصطفی آجورلو، حجت کریمی، علی فتح‌الله‌زاده و علی خطیر را در کارنامه خود دارد. سمیعی که هم در نقش معاون حقوقی و هم در قامت عضو هیات‌مدیره تجربه فعالیت در باشگاه استقلال را دارد، از جمله مدیرانی بود که در دوره مدیرعاملی آجورلو به ساختار مدیریت باشگاه استقلال اضافه شد و حالا تصاویر منتشره بعد از آغاز دوران سرپرستی سمیعی نشان می‌دهد که او رابطه‌اش را با آجورلو همچنان حفظ کرده است.

سمیعی شب گذشته در حالی آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم استقلال انتخاب کرد که جلسه حجازی و سمیعی در دفتری برگزار شد که مصطفی آجورلو اکثریت جلسات دوران کاری‌اش در باشگاه استقلال را در آن دفتر برگزار می‌کرد و متعلق به یکی از مشاوران مدیرعامل سابق استقلال است. این موضوع خود نشانه‌ای از قرار گرفتن مصطفی آجورلو در مسیر بازگشت به ساختار مدیریتی باشگاه استقلال است. ضمن آنکه آجورلو رابطه نزدیکی با شهریاری دارد و سبقه فعالیت آن‌ها در نیروی‌های مسلح، وجه اشتراک مدیرعامل سابق استقلال و نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج فارس است تا بیش از پیش آجورلو به صندلی مدیرعاملی استقلال نزدیک شده باشد.

طی‌شدن پروسه اداری، فاصله آجورلو تا صندلی مدیرعاملی؟

مصطفی آجورلو که تجربه حدوداً یک‌سال فعالیت در نقش مدیرعاملی باشگاه استقلال را در کارنامه خود دارد، در دوران فعالیت خود توانست با آبی‌ها قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. هر چند که چندین ابهام به‌ویژه در زمینه افزایش چشمگیر رقم قرارداد بازیکنان در دوران مدیرعاملی آجورلو به‌ثبت رسیده اما اتفاق مثبت، آرامش حاکم بر باشگاه و البته رابطه خوب و نزدیک او با فرهاد مجیدی بود که این دو موضوع باعث شده تا آجورلو از محبوبیت نسبی در میان هواداران برخوردار باشد.

آجورلو پیش از انتخاب ریکاردو سا پینتو، مذاکراتی را با جواد نکونام داشت و حتی او در یکی از مصاحبه‌هایش مدعی شد که همه‌چیز برای انتخاب نکونام نهایی شده بود اما با توجه به جو هواداری آن مقطع زمانی، تصمیم به انتخاب سرمربی خارجی شد. جالب آنکه مصطفی آجورلو و جواد نکونام در باشگاه پاس، سابقه همکاری داشته‌اند و بدون‌شک انتخاب آجورلو می‌تواند برای نکونام هم آرامش خاطری ایجاد کند؛ چرا که همواره در سالیان اخیر، رابطه این دو چهره فوتبال ایران مثبت و دوستانه بوده است.

مسئولان هلدینگ خلیج فارس در نظر دارند تا مجمع فوق‌العاده‌ای را با محوریت اصلاح ساختار مدیریتی باشگاه استقلال برگزار کنند و ساختار هیات‌مدیره را ترمیم کنند. گفته می‌شود این مجمع کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد اما احتمالاً در صورت طی‌شدن فرآیند اداری، پیش از برگزاری مجمع، حکم مدیرعاملی مصطفی آجورلو صادر خواهد شد. البته که نام گزینه‌های دیگری هم مطرح شده اما در میان گزینه‌هایی که نام‌شان به میان آمده، آجورلو بیشترین شانس را دارد.

شرایط مبهم آذری، قانون به شهریاری اجازه مدیرعاملی نمی‌دهد!

سعید آذری و احمد شهریاری دیگر گزینه‌های مطرح شده برای مدیرعاملی استقلال هستند. درباره شرایط آذری برای حضور در باشگاه استقلال خبر دقیقی در دسترس نیست اما فعلاً خودِ او هم شخصاً به شایعات اخیر واکنش نشان نداده و صرفاً بعد از پایان دوره مدیرعاملی علی خطیر، برای او آرزوی موفقیت کرد. ضمن آنکه زمزمه‌هایی درباره وجود مشکلات غیرفوتبالی برای بازگشت آذری به عرصه مدیرعاملی در فوتبال ایران به گوش می‌رسد. شهریاری هم به‌واسطه مدیرعاملی در شرکت پارک های پتروشیمیایی افق خلیج فارس که یکی از ۵۵ شرکت زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس است، مجاز به پذیرفتن سمت مدیرعاملی استقلال و مدیرعاملی همزمان در ۲ شرکت نیست و احتمالاً او در کسوت عضو و البته رئیس هیات‌مدیره به ساختار مدیریتی باشگاه استقلال اضافه خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.