رونمایی ننکا میگوئل جونیور بازیکن جدید پرسپولیس + عکس و کارنامه

باشگاه پرسپولیس مذاکرات پایانی‌اش را با ننکا میگوئل جونیور دروازه‌بان ۱۹ ساله تیم لوندرینا در سری ب برزیل انجام داده و این دروازه‌بان هفته آینده راهی ایران خواهد شد. پرسپولیس قرار است این دروازه‌بان را فقط به صورت قرضی به خدمت بگیرد تا مجبور نباشد هزینه زیادی در این انتقال متقبل شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از نواندیش، پیش از این هم در خبر‌هایی داشتیم که رضا درویش تاکید کرده برای جذب گلر خارجی قصد دارند ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار دلار هزینه کنند. از این رو مذاکرات بین دو باشگاه پرسپولیس و باشگاه لوندرینا کمی طولانی شد و درنهایت دو باشگاه بر سر مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای رضایت‌نامه این بازیکن به توافق رسیدند.

ضمن اینکه خود این دروازه‌بان هم هنوز بر سر دستمزد در حال چانه‌زنی با سرخپوشان است. ایجنت ننکا ۱۵۰ هزار دلار خواسته در حالی که باشگاه پرسپولیس تاکید داشته که نهایتا ۱۱۰ هزار دلار به او دستمزد خواهد داد. به هر حال این انتقال تقریبا نهایی شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید پرسپولیس از هفته دوم دو ننکا روی نیمکت خود خواهد داشت؛ یکی مربی دروازه‌بان‌های این تیم و دیگری دروازه‌بان ۱۹ ساله‌ای که توسط این مربی معرفی شده است. ناگفته نماند در بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل آلومینیوم، امیر‌رضا رفیعی به‌عنوان دروازه‌بان دوم روی نیمکت پرسپولیس نشست. رفیعی فصل پیش گلر سوم سرخپوشان بود.

بازیکن

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.