رژه جواد خیابانی روی اعصاب هواداران پرسپولیس!

فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان هم انتظارات را برآورده نکرد و این تیم ده‌ها هزار هوادارانش را دست خالی به خانه فرستاد. کیفیت و محتوای بازی هم کاملا در تراز گزارشگر مسابقه بود؛ جواد خیابانی «تمام نشو» که محض رضای خدا یک لحظه هم به خودش استراحت نداد و تا جایی که می‌توانست روی اعصاب مخاطبان رفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از برترینها، کاربران در فضای مجازی از نوع گزارش شب گذشته جواد خیابانی به شدت شاکی شدند که باهم مرور می‌کنیم:

کاربر صورت زخمی در واکنش با گزارش جواد خیابانی نوشت: از بازی‌های افتضاح این هفته که بگذریم واقعا حالم به هم خورد از این نوع گزارش کردن خیابانی، مرد حسابی اون از اسم بازیکنا که یکی در میون اشتباه میگفتی، اون از درس اخلاق دادنت، اونم از گزارش یه طرفه‌ت که فقط منتظر بودی گل زدن سپاهانو گزارش کنی!

خودت خنده‌ت نمیگیره؟! شما مگه خداحافظی نکرده بودی عزیزدل؟! برو بذار یکم شکل گزارشا حرفه‌ای تر بشه حداقل!

کاربر آندره هم اینگونه نوشت: استقلال ۲۵ بازی کرده توی این فصل ۵۹ تاش بازی های زشت و دفاعی بودن یه گزارشگر نگفت حیف این همه پول خرج این فوتبال میشه، خیابانی خودشو کشت توی این بازی از بس غر زد. اصلا هم ربطی به این که استقلالیه نداره.

کاربر پوریا هم واکنشی مشابه داشت: از تابلو گزارش کردن خیابانی همین بس که وقت نیازمند یه جور معمولی توپ گرفت جوری گفت افرین نیازمند افرین پسر فکر کردم بازی تیم ملی جلو امریکاس؛ خسته شدیم از این ادم به خدا دیگ حداقل بازیایه پرسپولیس ندید به این …

کاربر فرید هم در توئیتی نوشت: خیابانی میگه بازی در سطح لیگ ایران نیست؛ یا نمیدونه لیگ ایران کجاست یا نمیدونه سطح چیه.

کاربر امیر هم به نوع گزارش جواد خیابانی کنایه زد: با احترامی که برای آقای خیابانی قائلم ولی یه جوری میگفت بازی سطح پایینه انگار گزارشگرش خیلی سطح بالاس.

علی مجیدی هم با این توئیت به جواد خیابانی حمله کرد: آقای اخلاق بعضی اوقات غیرقابل تحمل میشوی. اگر میلیاردها تومان هزینه شده که فوتبال این شده بابت میلیاردها تومانی که صداوسیما هزینه کرده چی باید بگیم!!

کاربر حمید هم واکنش عجیبی داشت: من راضیم یدونه از کلیه هام رو بدم ولی دیگه صدای جواد خیابانی رو نشنوم.

کاربر حامد شیک‌دوست در مورد گزارش جواد خیابانی نوشت: جواد خیابانی نماد نگاه صداوسیما به مخاطب است؛ گزارشگر منقضی شده‌ای که نود دقیقه بی‌ربط می‌گوید، آدرس لیزرانداز ورزشگاه را می‌دهد و به تماشاگری که سیگار می‌کشد توصیه می‌کند به او زنگ بزند. با این حال همه ما محکومیم به تحملش، چون اصلا مهم نیستیم.

شروین دیگر تحمل جواد خیابانی را ندارد: چه اتفاقی باید بیفته که جواد خیابانی نزدیک هر چیزی که به فوتبال و ورزش و مردم و اخلاق و تاریخ و فرهنگ و روانشناسی اجتماعی و صحبت کردن و ایران مربوطه، نباشه؟!

مجتبی دانشور هم اینگونه نوشت: جواد خیابانی تو ۹۰ دقیقه بازی پرسپولیس و سپاهان به اندازه دو واحد دانشگاهی درس اخلاق داد.

کاربر عرفان از این کار مثبت صداوسیما تقدیر کرد: مفیدترین کاری که صداوسیما انجام داده اینه که میشه دکمه جواد خیابانی را زد و گزارشگر بازی را عوض کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.