رکوردشکنی انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ در زمینه مدت زمان

مدت زمان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse فاش شده است که آن را تبدیل به بلندترین انیمیشن سینمایی می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت سینماهای زنجیره‌ای AMC، انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ با مدت زمان ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه یا به عبارتی ۱۳۶ دقیقه روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در یک مقایسه انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse با مدت زمان ۱ ساعت و ۵۶ دقیقه تولید و در سال ۲۰۱۸ اکران شده بود.

همچنین انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse درواقع هم‌اکنون طولانی‌ترین انیمیشن تولید شده در استودیوهای هالیوودی لقب گرفته است که مدت زمان آن کمی بیشتر از انیمیشن The Lord of the Rings با مدت زمان ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه که توسط United Artists در سال ۱۹۷۸ منتشر شده بود و انیمیشن Fantasia دیزنی با مدت زمان ۲ ساعت و ۶ دقیقه است و رکورد جدیدی در این زمینه محسوب می‌شود.

شمیک مور، هیلی استاینفلد، اسکار آیزاک، جیک جانسون، ایسا رای، دنیل کالویا، کاران سونی، جیسون شوارتزمن، جورما تاکونی، گرتا لی،‌ ریچل درچ، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) اکران خواهد شد و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر بر عهده دارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.