ریدلی اسکات: مدت زمان نسخه کارگردان فیلم ناپلئون بیش از ۴ ساعت است

ریدلی اسکات در مصاحبه جدیدش از نسخه کارگردان فیلم Napoleon با بازی واکین فینیکس خبر داد که این نسخه از اپل پخش خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، ریدلی اسکات از آن دسته از کارگردان‌هایی است که فیلم‌های او اکثرا دارای نسخه کارگردان هستند و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Napoleon قرار است از این موضوع پیروی کند و دارای یک نسخه بیش از ۴ ساعته باشد. ریدلی اسکات، کارگردان آثاری چون فیلم Gladiator، فیلم Alien و فیلم Blade Runner اخیرا مصاحبه‌ای را با شماره جدید مجله توتال فیلم انجام داده است. او در این مصاحبه تایید کرد که فیلم ناپلئون دارای نسخه کارگردان خواهد بود که مدت زمان این نسخه قرار است ۴ ساعت و ۱۰ دقیقه باشد.

اسکات در این مصاحبه گفت: «در حال کار روی این نسخه هستم و امروز صبح مدت زمانش ۴ ساعت و ۱۰ دقیقه بود. بنابراین اتفاقی که خواهد افتاد این است که در ابتدا ما نسخه اکران فیلم را با سونی خواهیم دید و سپس نسخه کارگردان ازطریق سرویس استریم پخش خواهد شد که مکانی عالی برای آن است و مدت زمانش ۴ ساعت و ۱۰ دقیقه خواهد بود.»

اسکات همچنین در این مصاحبه گفت که آن‌ها فیلم Napoleon را تنها در ۶۲ روز فیلم‌برداری کرده‌اند که این زمان شامل فیلم‌برداری ۶ صحنه جنگ و مبارزه حماسی نیز می‌شود. او توضیح داد: «تمامی صحنه‌ها مثل هندسه هستند. با داشتن ۱۱ تا ۱۴ دوربین فیلم ناپلئون را در ۶۲ روز فیلم‌برداری کردیم. اکنون فیلم Gladiator 2 را در ۵۴ روز انجام می‌دهم، چرا که قرار نیست ۵۰ صحنه را با یک دوربین بگیرم و بعدش دوربین را بچرخانم.»

واکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز، لودیوین سنیه، متیو نیدهم، یوسف کرکور، فیل کورنول، ایان مک‌نیس، پال ریس، جان هالینگورث، ادوارد فیلیپونات و گوین اسپوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Napoleon حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. این فیلم به قدرت رسیدن ناپلئون ازطریق دیدگاه رابطهٔ اعتیادآور و ناپایدار او با ملکه ژوزفین را به تصویر می‌کشد.

فیلم Napoleon قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) روی پرده‌های سینما برود. فیلم ناپلئون قرار است در زمان نامشخصی از اپل تی‌وی پلاس منتشر شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.