زن جوان یک قاتل سریالی بود | انگیزه او از این قتل‌ها چه بود؟

زن جنایتکار که قربانیانش را با موادمخدر به قتل می‌رساند و از آنها دزدی می‌کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از همشهری آنلاین، به گزارش همشهری به نقل از میرر، ربکا اوبورن، ۳۳ ساله ساکن کلمبوس در اوهایو، در یکی از شب‌های ماه دسامبر، وقتی ربکا نمی‌دانست که دیگر چگونه باید مخارج خود و فرزندش را تامین کند، نقشه‌ شومی کشید و آن را عملی کرد.

ربکا در شهر به راه افتاد و مردان زیادی را از نظر گذراند و اولین طعمه خود را در یک رستوران پیدا کرد. او اولین قربانی‌اش را به یک هتل محلی برد و بعد از برقراری رابطه پنهانی، نوشیدنی‌اش را آغشته به مواد مخدر کرد. ربکا بعد از اینکه مطمئن شد قربانی‌اش دیگر نفس نمی‌کشد، تمام وسایلش را دزدید.

ربکا از ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ تا ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۳، اینگونه ۴ مرد را به قتل رساند. او این جنایات را در بخش‌های شمال شرقی شهر در نزدیکی ایالتی ۷۱ انجام می‌داد و پلیس را در مقابل قتل‌های مشابهی قرار داد. پلیس کلمبوس به همراه اداره تحقیقات جنایی اوهایو در این منطقه تحقیقات خود را آغاز کردند و احتمال دادند که با قتل‌های دیگری نیز مواجه خواهند شد، از این رو برای پیدا کردن قاتل دست به تحقیقات گسترده‌ای زدند. این اتفاق مردم اوهایو را به شدت نگران کرده بود، رسانه‌ها نیز این موضوع را در لیست اخبار مهم خود قرار دادند.

پلیس در حال تحقیق بود که ربکا همچنان برای اقدامات بعدی خود نقشه می‌کشید و قربانیانش را به قربانگاه می‌برد، تا اینکه او در آخرین اقدام به قتل لو رفت. قربانی پنجم هم که توسط او با مواد مخدر مسموم شده و از او سرقت شده بود، جان سالم به در برد. بدین ترتیب پلیس از طریق قربانی پنجم در جریان این اقدام ربکا قرار گرفت. ربکا بعد از دستگیری به انجام این جنایات اعتراف کرد.

در دفتر دادستان کل اوهایو کیفرخواستی درباره این پرونده تنظیم شده که حاوی ۲۸ اتهام از قتل تا سرقت است. ربکا به ارتکاب ۴ قتل عمد متهم شده است و اکنون در زندان فرانکلین به سر می‌برد، تحقیقات برای یافتن قربانیان بیشتر ادامه دارد و در ۳۰ اکتبر محاکمه خواهد داشت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.