زیبایی به قیمت شکنجه حیوانات!

حیواناتی که زیر تست های محصولات آرایشی تلف می شوند؛ تنها به قیمت زیباتر شدن ما انسان ها.

اینتیتر – سحر زمانی؛ در قرن بیست و یکم به سر می بریم و روز به روز بر تعداد افرادی که حامیان حیوانات هستند، افزوده می شود. اما هنوز وجود دارند کارخانه هایی که برای تست محصولات آرایشی شان از حیوانات استفاده می کنند. در حالی که می شود از راه هایی دیگری که بسیار ارزانتر و موثرتر هستند از بی خطر بودن محصولات آرایشی مطمئن شد، این کارخانه ها تست هایی را انجام می دهند که منجر به ناقص شدن و در نهایت مرگ حیوانات میشود.

توجه کنید قرار نیست که به این حیوانات دارویی برای درمان یک بیماری خورانده یا جراحی برای درمان یک نقص انجام شود که هم می تواند برای سلامت حیوانات و هم انسان ها موثر باشد. بلکه تست هایی صورت میگیرد که هدفی جز نابودی آنها را ندارد. این آزمایش ها شامل تست مسمومیت های عمومی، حساسیت چشم و پوست و جهش زایی است.

چندی است که انیمیشنی به نام رالف را نجات دهید در فضای مجازی پخش شده است. خرگوشی به نام رالف در مقابل دوربین قرار می گیرد و یک روز از زندگی اش را در خانه و آزمایشگاه برای ما انسان ها روایت می کند. این خرگوش با وجود این که غمی در چهره و بغضی در گلویش دارد، از کار خود احساس رضایت می کند و  به طرز دردناکی رسالت خود و خانواده اش را در این می داند تا برای زیبایی بیشتر انسان ها ناقص و تلف شود.

بعد از منتشر شدن این انیمیشن موجی از حمایت ها راه افتاد. اما چه باید کرد تا این موج حمایت ها فروکش نکند و منجر به متوقف شدن این چرخه دردناک برای حیوانات شود؟

تنها راهی که ممکن شدن این اتفاق را رقم می زند، آگاهی است؛ آگاهی از فرآیند دردناکی که این حیوانات بی زبان تحمل میکنند. آگاهی از این که کدام برندها در صنعت مد به خاطر درآمدهای هنگفت دست به انجام این آزمایشات می زنند. قطعا هر کدام از ما با وجود این آگاهی و عدم خرید از محصولات آرایشی که تست حیوانی انجام می دهند، می توانیم در جلوگیری از این اتفاقات سهیم باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.