سوال اینتیتر از عوامل فیلم بی بدن در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

شب گذشته نشست خبری فیلم بی بدن با حضور عوامل این فیلم در خانه جشنواره برگزار شد.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ فیلم بی بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده و تهیه کنندگی مصطفی احمدی روز گذشته در خانه جشنواره فیلم فجر برای منتقدان، اصحاب رسانه و اهالی هنر اکران شد. پس از اکران، نشست خبری فیلم با حضوری جمعی از خبرنگاران و عوامل فیلم برگزار شد.

مصطفی احمدی: تا همین لحظه در این فیلم دچار چالش هستیم

در این نشست مصطفی احمدی، تهیه کننده فیلم بی بدن در پاسخ به پرسش خبرنگار این تیتر مبنی بر اینکه چه چالش هایی برای ساخت فیلم بی بدن با توجه حساسیت موضوع فیلم داشتند، بیان کرد: تا همین لحظه در این فیلم دچار چالش هستیم. خیلی دیر پروانه ساخت این فیلم را گرفتیم  و ۲۳ اذر ۱۴۰۲  کار فیلم برداری را آغاز کردیم. برای دریافت  پروانه ساخت این کار بسیار تلاش کردیم و با همکاری سازمان سینمایی موفق شدیم و بسیار زود وارد پروسه تولید شدیم.

فیلم بی بدن فیلمی در ژانر جنایی است که با اکران در جشنواره سر و صدای بسیاری به پا کرده است. این فیلم با اقتباس از چند پرونده جنایی مبتنی بر واقعیت ساخته شده و شباهت بسیاری به پرونده آرمان و غزاله دارد. این فیلم ابتدا قرار بود در بخش سودای سیمرغ جشنواره قرار داشته باشد اما به بخش نگاه نو انتقال یافت. این موضوع با واکنش هایی از سوی عوامل فیلم به خصوص الناز شاکردوست بازیگر نقش اول زن بی بدن را به دنبال داشت.

الناز شاکردوست، نوید پورفرج، سروش صحت، پژمان جمشیدی، گلاره عباسی و مینا وحید از بازیگران این فیلم هستند. کاظم دانشی نویسندگی بی بدن را بر عهده دارد و حبیب خزایی فر به عنوان آهنگساز این فیلم است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.