سکوت کاپیتان استقلال پس از سقوط از صدر شکست | حسینی با یک پیام احساسی به شب تلخ آبی‌ها واکنش نشان داد

حسین حسینی، با انتشار پیامی از هواداران خشمگین استقلال دلجویی کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، شب گذشته برای هوادارن استقلال بسیار تلخ بود. آبی‌پوشان پایتخت یا یک تساوی بد موقع صدر جدول را به پرسپولیسی که یک کامبک تاریخی زد تحویل دادند.

این اتفاقات موجی از حملات هوادارن استقلال را به بازیکنان و کادرفنی باشگاه به همراه داشت. اما حالا کاپیتان استقلال با انتشار یک پیام در صفحه اینستاگرام خود سعی در دلجویی از هواداران عصبانی استقلال دارد.

حسین حسینی در پیامی نوشت:

هواداران عزیز استقلال همه ما از دیشب لحظات سختی رو سپری کردیم و همه ناراحت هستیم که نتونستیم شما رو خوشحال کنیم… به خاطر اینکه شما خوشحال نیستید عذرخواهی میکنم اما خواهش من از شما اینه که هنوز لیگ تموم نشده و الان زمان مناسبی برای تخریب و انتقاد نیست. خودتون خوب میدونید ما بازیکنا امسال با همه کم و کاستیها ۲۸ هفته برای خوشحالی شما جنگیدیم و چیزی کم نذاشتیم همه مجموعه تیمی امسال فقط یک هدف داریم که اونم خوشحالی شماست….

کاپیتان استقلال ادامه داد: بهتون قول میدم این ۲ هفته با تموم وجودمون برای شما میجنگیم و لحظه ای کم نمیزاریم ایمان داریم که این مسیر سختی که اومدیم اینجوری تموم نمیشه از شما هم خواهش میکنم مثل همیشه تا لحظه اخر از تیمتون حمایت کنید و بیاید این ۲ هفته متحد تر و قوی تر از قبل در کنار هم باشیم تا به امید خدا آخر فصل همه کنار هم خوشحال و شاد باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.