شاخص آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸

شاخص آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ مشخص شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایونا، در تاریخ بیست وهشتم دی ماه، دستگاه سنجش کیفیت هوا نشان می دهد که ایستگاه های اسلام شهر، باغستان شهریار، باقرشهر، و شهریار با شاخص های ۱۵۳ تا ۱۷۷، در وضعیت هوای ناسالم (قرمز) قرار دارند. این اطلاعات نشان دهنده مشکلاتی در کیفیت هوا برای عموم مردم در این مناطق است.

شاخص آلودگی هوای تهران ایستگاه های مرکزی

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های مرکزی شهر تهران نیز نتایج نگران کننده ای را نشان می دهد. ایستگاه های پاسداران، سلامت، شریف منطقه دو، شهرداری منطقه ۱۹، فرمانداری شهرری، قرچک، ملارد، میدان فتح منطقه ۹، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص آلودگی هوای تهران ایستگاه های جنوب

در بخش جنوبی شهر تهران، ایستگاه های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴، اقدسیه منطقه یک، پارک رازی، پونک، پیروزی منطقه ۱۳، پیشوا، تربیت مدرس منطقه شش، تهران پارک شکوفه، در وضعیت سالم (زرد) قرار دارند. این اطلاعات نشان دهنده تغییرات در کیفیت هوا در این مناطق می باشد.

شاخص آلودگی هوای تهران ایستگاه های غرب

در ایستگاه های چشمه، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دماوند، رباط کریم، ژئوفیزیک، ستاد بحران منطقه هفت، شادآباد منطقه ۱۸، شهرری منطقه ۲۰، شهرداری منطقه چهار، شهرداری منطقه ۱۱، شهرداری منطقه ۲۱، شهرداری منطقه ۲۲، علم و صنعت، قدس، گلبرگ منطقه ۸، مسعودیه منطقه ۱۵، منطقه ۱۵، ورامین، و وردآورد منطقه ۲۲، وضعیت سالم (زرد) را نشان می دهند.

کیفیت هوای پاک در مناطق تهران

اطلاعات نشان می دهد که در ایستگاه های آتی ساز، امام خمینی، پاکدشت، پردیس، سرخه حصار، و لواسانات، هوا در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفیت هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز) را نشان می دهد، در حالی که از ۱۵۱ به بالا هوای بسیار خطرناک (قهوه ای) است. این اطلاعات به مسئولان و شهروندان اهمیت آگاهی و اقداماتی فوری در جهت بهبود کیفیت هوا را تأکید می کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.