رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شب یلدای تهران برفی خواهد بود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز آینده، از تقویت این سامانه در روز سه‌شنبه ۳۰ آذر، خبر داد و روند بارش باران و برف را در نقاط مختلف کشور طی روزهای آینده تشریح کرد.

 

احد وظیفه بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی، امروز (یکشنبه ۲۸ آذر)، در سواحل دریای خزر بارش برف و باران، در دامنه‌های شمالی البرز مرکزی، شمال غرب و نوار مرزی شمال شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده برف و باران و مه آلودگی مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه روز یکشنبه شاهد افت دما نسبی در نوار شمالی کشور خواهیم بود و دریای خزر نیز مواج خواهد بود، افزود: از روز دوشنبه ۲۹ آذر، سامانه بارشی دیگری شمال غرب، غرب و به تدریج سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و این مناطق شاهد افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد خواهند بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: روز سه‌شنبه ۳۰ آذر، با گسترش و تقویت سامانه، بارش برف و باران علاوه بر مناطق فوق، دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب کشور و دامنه‌های مرکزی و جنوبی البرز و در اواخر وقت احتمالا شمال شرق کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد، همچنین در روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

به گفته وظیفه، آسمان تهران در روز دوشنبه ۲۹ آذر، نیمه ابری، همراه با وزش باد، گاهی افزایش ابر، با بیشینه و کمینه دمای ۸ و صفر درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه ۳۰ آذر، قسمتی ابری، به تدریج افزایش ابر، در بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۷ و منفی یک درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.