شرایط دریافت وام ۱ میلیاردی بانک پارسیان

مشتریان بانک پارسیان که مایل به دریافت وام طرح پژواک هستند کافی است سپرده بلندمدت یکساله افتتاح کرده و تا پایان مدت زمان تسهیلات آن را وثیقه گذاری کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بانک پارسیان طرح پژواک را به منظور تامین مالی سریع، آسان و ارزان مشتریان واجد شرایط خود تدارک دیده است. سریع و آسان سپری شدن دوره انتظار این طرح تسهیلات، پرداخت منعطف این وام از لحاظ نرخ و مدت زمان بازپرداخت، افزایش ضریب تسهیلات قابل اعطا به متقاضیان، امکان انتخاب شیوه بازپرداخت تسهیلات قابل انتخاب از یک تا ۶۰ ماه توسط متقاضی به صورت یکجا و تدریجی و … از جمله مزایای بهره مندی از این طرح است.

این تسهیلات با نرخ سود کم به مشتریان پرداخت می‌شود و براساس اطلاعات ارائه شده، حداکثر نرخ آن به ۱۲ درصد می‌رسد. گذشته از بهره کم تسهیلات، به اصل سپرده واک گیرندگان در طی بازپرداخت آن سود تعلق می‌گیرد که میزان آن با توجه به نسبت تسهیلات و مدت پرداخت اقساط بین پنج تا هشت درصد اعلام شده است. لازم به ذکر است که سقف این تسهیلات حداکثر به ۱ میلیارد تومان می‌رسد.

مبلغ اقساط وام بانک پارسیان

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود ۱۲ درصدی و در صورت تعیین مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط ۲۹ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۸۵ تومان است. کل سود تسهیلات ۶۲ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۴۶۰ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۱ میلیارد و ۶۲ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۴۶۰ می‌رسد.

متقاضیان امکان بازپرداخت یکجا اقساط را نیز دارند و برای آگاهی بیشتر از نحوه بازپرداخت یا دیگر موارد مرتبط به این تسهیلات باید به یکی از شعب این بانک مراجعه کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.