شرایط دریافت وام ۳ میلیارد تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط

آن گروه از مشتریان بانک ملت که پایانه فروش متصل به شرکت به پرداخت ملت را دارند، در صورت نیاز به وام می‌توانند از طرح تسهیلاتی «پذیرندگان ملت» استفاده کنند. مقدار وام این طرح با توجه به رتبه اعتباری متقاضیان تعیین می‌شود و حداکثر به ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش اینتیتر به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام طرح پذیرندگان ملت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند و حداقل میانگین حساب سه ماهه ایجاد کنند. ضمانت لازم برای دریافت این تسهیلات سند ملکی و اعتبار شغلی است. با توجه به رتبه اعتباری مشتریان، میزان سود این تسهیلات تعیین می‌شود. طبق اعلام بانک ملت، میزان بهره برای رتبه اعتباری یک و دو، بین ۱۵ تا ۱۷ درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور نیز براساس رتبه اعتباری متقاضیان و ضریب برابر تسهیلات تعیین خواهد شد اما به طور کلی از ۴۸ ماه بیشتر نخواهد بود.

لازم به ذکر است افراد با رتبه اعتباری یک، دو و سه این امکان را دارند تا بخشی از این تسهیلات را به بستگان یا نزدیکان خود انتقال بدهند.

مبلغ اقساط وام ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی بانک ملت چقدر است؟

در صورتی که طبق رتبه اعتباری، میانگین حساب و ضریب برابری تسهیلات، فردی سقف مبلغ وام را دریافت کند، با توجه به حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط برای وی ۹۳ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۹ تومان است. کل سود تسهیلات ۱ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۴۰ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن هم به ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۹۴۰ تومان خواهد رسید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.