شرایط فروش اقساطی دیگنیتی پرستیژ در اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش اقساطی دیگنیتی پرستیژ در اردیبهشت ۱۴۰۳ با پیش پرداخت یک میلیارد و ۲۷۵ میلیونتومان در اقساط ۱۲ ماهه امکان پذیر است.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، فروش اقساطی دیگنیتی پرستیژ در اردیبهشت ۱۴۰۳ در سه دوره ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۴۸ ماهه اجرا می‌شود.

در این فروش اقساطی متقاضی باید برای اقساط ۱۲ ماهه ابتدا پیش پرداختی یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومانی داشته باشد. سپس ماهانه متقاضی باید ۱۹۴ میلیون تومان واریز کند.

در اقساط ۲۴ ماهه متقاضی ابتدا باید یک میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان پیش پرداخت کند. همچنین به صورت ماهانه فرد باید ۲۴ قسط ۱۵۴ میلیون تومانی واریز کند. متقاضی برای اقساط ۴۸ ماهه باید یک میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان پیش پرداخت کرده و ماهانه نیز ۱۳۱ میلیون تومان اقساط پرداخت کند.

ویژگی های فنی دیگنیتی پرستیژ

این خودرو با موتوری ۱.۵ لیتری حدود ۱۴۸ اسب بخار قدرت و گشتاوری ۲۲۰ نیوتن متری دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است و شتابی ۱۳ ثانیه ای دارد. دیگنیتی پرستیژ در صد کیلومتر به صورت ترکیبی ۷.۳ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

آپشن های دیگنیتی پرستیژ

این خودرو دارای کنترل کروز، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری است. کنترل کشش و کنترل پایداری از دیگر ویژگی‌های این خودرو است. از نظر سیستم‌های هشدار نیز این خودرو به سنسور جلو، سنسور عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر مجهز است.

همچنین ترمز ضد قفل، ترمز با نیروی کمکی و ترمز پارک برقی دارد. از نظر سیستم روشنای نیز دی لایت، اتولایت ارتفاع نور اتومات از مهمترین امکانات آن محسوب می‌شود.

در بخش مدیا نیز این خودرو مانیتور ۱۰ ایچی، ناویگیشن، دوربین عقب، دوربین جانبی و دوربین ۳۶۰ درجه دارد.

از نظر ایمنی خودرو دیگنیتی پرستیژ مجهز به ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو و ایربگ پرده‌ای بوده و از نظر رفاهی دارای استارت دکمه ای، ورود بدون کلید و ایزوفیکس صندلی است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.