شرایط فروش اقساطی کرمان موتور ویژه مردادماه ۱۴۰۲ اعلام شد + جدول

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و تا پایان مردادماه ادامه دارد. پنج محصول در این بخشنامه فروش قرار دارند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، شرکت کرمان موتور از شرایط فروش اقساطی خود با پنج محصول خبر داد. شرایط فروش اقساطی کرمان موتور از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و تا پایان مردادماه ادامه دارد. پنج محصولی که کرمان موتور که در جریان نوبت اول و دوم فروش یکپارچه به متقاضیان ارائه کرده بود، در این لیست قرار دارند.

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور و سایر تولیدکنندگان خودروهای مونتاژی پس از آن اعلام می‌شود که نرخ‌های جدید شورای رقابت در تیرماه اعلام شدند. پس از اعلام قیمت خودروهای مونتاژی در تیرماه ۱۴۰۲ و کاهش اندک آن‌ها نسبت به نرخ کارخانه، تعادل در بازار خودروهای مونتاژی پدید آمد. قیمت این خودروها در بازار و کارخانه به یکدیگر نزدیک شد و حتی در پاره‌ای از موارد، قیمت خودروهای مونتاژی در بازار نسبت به نرخ کارخانه پایین‌تر تعیین شد. در نتیجه این مساله، شرکت‌ها ناچار هستند تا شرایط فروش منعطف را برای جلب توجه مشتریان در نظر بگیرند.

بخش اقتصادی‌ها

نخستین و ارزان‌ترین محصول در بخشنامه فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، جک J4‌ است. این خودرو با قیمت ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان توسط کرمان موتور عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند با ارائه پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی معادل ۵۲ درصد قیمت خودرو، این سدان اقتصادی را خریداری کنند. مدت زمان اقساط در این بخشنامه فروش نیز ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است. اقساط به صورت چک‌های سه ماهه از مشتریان دریافت می‌شوند. سند خودرو تا پایان مدت اقساط در رهن شرکت سازنده خواهد بود.

دیگر محصول اقتصادی کرمان موتور یعنی جک S3 نیز در این شرایط حضور دارد. قیمت این خودرو از سوی کرمان موتور حدود ۹۱۰ میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت معادل ۵۴ درصد قیمت خودرو، می‌توانند این خودرو را در اختیار بگیرند. سایر شرایط مربوط به فروش اقساطی این خودرو نیز همانند جک J4‌ است.

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور برای دیگر محصولات

سه محصول گران‌تر در بخشنامه فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، جک S5 فیس‌لیفت، کی ام سی K7 و کی ام سی J7‌ هستند. قیمت جک S5‌ فیس‌لیفت از سوی کرمان موتور حدود یک میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان با ارائه پیش پرداخت ۷۰۰ میلیون تومانی معادل ۵۶ درصد قیمت خودرو، می‌توانند جک S5 فیس‌لیفت را خریداری کنند.

قیمت کی ام سی J7‌ از سوی کرمان موتور حدود یک میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو با پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومانی معادل ۶۲ درصد قیمت خودرو در اختیار خریداران است. در نهایت به کی ام سی K7‌ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسیم. این خودرو نیز با پیش پرداخت یک میلیارد تومانی معادل ۶۲.۵ درصد قیمت خودرو قابل خریداری است. تمامی خودروهای ارائه شده در شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور تنها با رنگ‌های مشکی و سفید قابل انتخاب هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.