شروع مجدد فیلمبرداری Venom 3!

بر اساس خبر منتشر شده فیلم ونوم ۳ بعد از اتمام اعتصاب بازیگران مجددا شروع شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ریمینو، فیلمبرداری به دلیل اتمام اعتصاب بازیگران و نویسندگان فیلم Venom 3 ادامه داد و تام هاردی با انتشار تصویری از پشت صحنه آن را اعلام کرد.

ساخت و تولید بسیاری از پروژه های سینمایی و سریالی به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران به تعویق افتاد و اکنون با پایان اعتصابات، تصویربرداری این پروژه ها از سر گرفته شده است. فیلم ونوم ۳ این یکی از آن پروژه ها بود.

فیلمبرداری Venom 3 دوباره آغاز شد

فیلمبرداری سومین فیلم ونوم دوباره شروع شد و تام هاردی ستاره فیلم با انتشار تصویری از پشت صحنه آن را تایید کرد. در فیلمی که ظاهر می شود. در تصویر قابل مشاهده، «تام هاردی» در لباس نقشش حضور دارد. کارگردان فیلم، کلی مارسال نیز در کنار او دیده می شود. کارگردانی Venom 3 اولین کارگردانی کلی مارسال است.

قبل از این فیلم، «کلی مارسال» و «تام هاردی» در فیلم Venom 2 با هم همکاری داشتند. در این تصویر، “تام هاردی” با همان لباسی ظاهر می شود که پس از تیتراژ فیلم Spider-Man: No Way Home بر تن داشت، حضور پیدا کرد.

این فیلم قرار بود در تاریخ ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۲ تیر ۱۴۰۳) منتشر شود؛ اما شب گذشته، شرکت «سونی» اعلام کرد که تاریخ اکران این فیلم تا تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) عقب افتاده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.