شماره خود را در واتساپ مخفی کنید | افزایش امنیت واتساپ با یک ترفند ویژه

با استفاده از ویژگی “حریم خصوصی شماره تلفن” (Phone Number Privacy) کاربران می‌توانند اطلاعات تماس خود را از نگاه‌های کنجکاو پنهان کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، معمولا نام کاربرانی که در یک گروه واتس‌اپی حضور دارند، از یکدیگر پنهان می‌شود. البته ادمین گروه‌ها استثنا بوده و از نام همه کاربران، مطلع هستند. اما همان طوری که وب سایت WABetaInfo توضیح می‌دهد، اگر بخواهید به پیامی در یک گروه جواب دهید، شماره تلفن شما ناگهان برای همه، قابل مشاهده می‌شود و ناشناس بودن را از دست می‌دهید.

اما با استفاده از ویژگی “حریم خصوصی شماره تلفن” (Phone Number Privacy)، چنین مشکلی دیگر وجود نخواهد داشت و کاربران می‌توانند اطلاعات تماس خود را از نگاه‌های کنجکاو پنهان کنند.

تصاویر موجود در گزارش این وب سایت، نشان می‌دهد که یک گزینه جدید “حریم خصوصی شماره تلفن” در منوی اطلاعات گروه وجود خواهد داشت. ضربه زدن روی ورودی، باعث می‌شود هشداری ظاهر شود که به شما اطلاع می‌دهد حتی اگر می‌خواهید جزئیات خود را پنهان کنید، هنوز هم عده‌ای هستند که می‌توانند شماره شما را ببینند.

علاوه بر افرادی که آنها را به عنوان مخاطب در گوشی خود ذخیره کرده‌اید و افرادی که شماره شما را از چت‌های دیگر دارند، ادمین گروه‌ها یکی از استثناها خواهند ماند. همچنین، اگر نیاز به تماس با شخصی دارید که شماره‌اش مخفی است، می‌توانید برای او درخواستی بفرستید تا جزئیات تماس خود را با شما به اشتراک بگذارد.

توجه داشته باشید که فقط اعضای گروه به این ابزار دسترسی دارند. اگر شما گروه را ایجاد کرده‌اید یا ادمین هستید، واتس‌اپ به شما اجازه نمی‌دهد شماره تلفن خود را پنهان کنید.

بر اساس گزارش وب سایت تِک رادار، با دانلود جدیدترین نسخه آزمایشی بتای واتس‌اپ برای اندروید از فروشگاه گوگل پلی یا نسخه iOS واتس‌اپ از فروشگاه اپ استور اپل، می‌توانید گزینه “حریم خصوصی شماره تلفن” را امتحان کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.