ظاهر جدید محمود فکری پس از کاشت مو + عکس

سرمربی سابق استقلال، در برنامه دوشنبه‌شب فوتبال برتر به دلیل تغییرات ظاهری جدیدش سوژه محمدحسین میثاقی شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، برنامه‌ فوتبال برتر با حضور محمود فکری سرمربی پیشین نساجی و سابق استقلال و محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب‌آهن روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و این دو مربی باتجربه درباره مسائل فنی تیم ملی به گفت‌وگو پرداختند. در بخشی از برنامه اتفاق جالبی رخ داد؛ محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در این بخش اعلام کرد که برخی طرفداران فوتبال خواهان حضور آقای فکری در برنامه بودند اما چون موهای خود را کاشته بود، نمی‌توانست بیاید و الان آمد.

میثاقی با بیان این جملات خطاب به فکری گفت: «حاج محمود! موهایتان که خوب بود، نیاز داشتید مگر؟» سرمربی سابق استقلال هم با لبخند خطاب به او گفت: «دیگر بیکار شدیم و خانه بودیم گفتیم بکاریم. حالا که گفتید اجازه بدهید از آقای دکتر محمدی…»

در این صحنه میثاقی که متوجه شد فکری می‌خواهد نام پزشکی که موهایش را کاشته روی آنتن بیاورد، به خاطر بحث تبلیغات تلویزیونی وسط حرفش پرید و خواست که نام پزشک را نگوید.

در ادامه میثاقی از فکری پرسید که از بین ما سه نفر کدامیک نیاز به کاشت مو داریم؟ فکری با خنده پاسخ داد: «من و شما که قطعا نیاز داریم، محمد آقا (ربیعی) دیگر باید بی‌خیالش شود! شما اقای میثاقی هم پیشانی‌ات بلند شده و نیاز به کاشت مو داری!»

میثاقی هم با بیان اینکه «بانک موی ربیعی خوب است» این بحث کوتاه طنزآمیز را خاتمه داد.

محمود فکری

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.