عاملان قتل جوان ۲۷ ساله دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خوی گفت: پنج نفر از عاملان قتل یک جوان ۲۷ ساله اهل این شهرستان که بر اثر نزاع و درگیری به قتل رسیده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، سرهنگ سیدجلیل موسوی افزود: در پی وقوع قتل مسلحانه بر اثر درگیری و نزاع، در یکی از محلات شهرستان خوی و متواری شدن قاتلان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس ویژه آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان زبده برای پیگیری این پرونده تشکیل شده و پس از اقدامات اطلاعات نامحسوس و تحقیقات لازم و میدانی محل اختفای متهمان را طی ۴۸ ساعت در یکی از شهرهای شرقی کشور شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی آنان را که پنج نفر بودند، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند. سرهنگ موسوی اظهار کرد: ماموران با بررسی سوابق قاتلان متوجه شدند که متهمان دارای چندین فقره سابقه کیفری هستند.

موسوی افزود: متهمان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف شخصی عنوان کردند. وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند. مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.