عقب افتادن اکران فیلم Deadpool 3 تا مدت زمانی نامشخص

با اینکه بسیاری امیدوار شده بودند تا فیلم Deadpool 3 طبق برنامه روی پرده‌های سینما برود، اما سرانجام دیزنی این فیلم را از جدول اکران فیلم‌های آینده‌اش حذف کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 به علت اعتصاب بازیگران متوقف است، اما برخی به از سرگیری تولید این فیلم و به پایان رساندن آن تا پایان سال ۲۰۲۳ امیدوار شده بودند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ددپول ۳ دیگر تاریخ اکرانی ندارد. ددلاین گزارش داد که فیلم Deadpool 3 دیگر قرار نیست در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود و حالا اکران این فیلم تا زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۴ عقب خواهد افتاد.

در حال حاضر دیزنی زمان مشخصی برای اکران فیلم ددپول ۳ در نظر نگرفته است، اما منابع نزدیک می‌گویند که فیلم Captain America: Brave New World که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) اکران شود، اکنون تاریخ اکران آن تا تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلو خواهد افتاد که تاریخ اکران اصلی فیلم هم بوده است، اما هنوز این تاریخ به شکل رسمی توسط دیزنی یا مارول تایید نشده است.

همچنین احتمال اینکه تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 با فیلم Captain America 4 عوض شود هم وجود دارد، اما باتوجه‌به اینکه مراحل فیلم‌برداری فیلم به علت ادامه اعتصاب بازیگران متوقف باقی‌مانده است، احتمال دارد دیزنی در ابتدا منتظر از سرگیری تولید فیلم باشد. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول ۳ را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.